marți, 10 martie 2009

Shop IT victimă colaterală

Marius Ghenea face in continuare cumparaturi de criza. Shopit.ro la rand, magazinul era stiut ca avand probleme financiare de ceva vreme, acum a scapat de ele…

mi-ar părea rău să aud că ştirea asta, preluată de la zoso, se confirmă. Îl cunosc pe Cătălin de foarte mulţi ani, de când eram colegi de suferinţă prin deplasări şi transmiteam ştiri mai ceva decât agenţiile (acum văd că nu răspunde la tel). A construit magazinul ăsta virtual plecând de la un laptop... si a reuşit, cu foarte multă muncă, sa ajungă în primi 5 din piaţă. Am apelat la serviciile lui şi am fost foarte mulţumit. De altfel am vazut că forumurile sunt pline de comentarii pozitive la adresa shop.it. si atunci cum s-ar explica problemele financiare? vorbim de o victimă colaterală?

Un comentariu:

Anonim spunea...

si eu stiu magazinul, era super ok. sper sa fie doar zvonuri neintemeiate