joi, 5 martie 2009

Ce înseamnă o reclama bine făcută

delicat moment

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ffff tare

Darael spunea...

Eu ii dau impact la public negativ. Nota 3/10 pentru reclama.

Ups ?
Am spus cuvantul magic. RECLAMA !
Nu va uitati, spuneti repede la ce produs se face reclama. Numele produsului sa ma duc sa-l cumpar de pe raft.

De ce ii dau nota aceasta ?
Numele nu ramane pentru ca nici nu este "aruncat" in atentia privitorului.

Apoi, mesajul de baza este "o femeie care vrea". Dar femeile nu accepta ca vor. Deci femeile o sa respinga ca ele sunt acolo in acea ipostaza - chiar daca doresc asta ;)
Apoi, barbatii. Un barbat va ignora mesajul instantaneu. Care "el" va accepta sa fie pus intr-o asemenea situatie ?

Daca eu as fi cu banii, firma care a produs clipul nu ar primi nici un cent de la mine.

Anonim spunea...

dara - nu m-am uitat la clip a 2-a oara dar imediat mi-am adus aminte ca vb de sensodine. de ce am retinut? tocmai fiindca nu vreau sa ajung in situatia alui. mie mi se pare o reclama bine facuta...dar gusturile nu se discuta. ar trebui sa existe un esantion reprezentativ :-))

organu spunea...

reclama imi aduce aminte de coana chirita. cubul de zahar pus cum mana in cleste si dupa aia in cafea (ceai).
reguli de igiena incalcate.
parerea mea