miercuri, 25 martie 2009

Elena Băsescu prostescu

Fiica sefului statului, Elena Basescu, a declarat, miercuri, intr-o emisiune la Pro TV, ca tatal sau nu a mintit cand a spus ca ea a terminat scoala in SUA, ci doar nu a specificat ca a facut ultimul an de studii la o universitate americana. "Tatal meu nu a mintit. (...) Tatal meu nu a specificat ca am facut ultimul an de studii in America", a declarat Elena Basescu.

fratilor mie pur si simplu mi-ar fi rusine sa mai scot capul in lume daca tata s-ar lăuda la TV ca eu am niste studii pe care de fapt nu le am. Dar sa mai apar si la televizor si sa spun ca tata nu a mintit. Dar ce pana mea... chiar asta a facut. Ne-a mintit in fata. Si acum vine buzata ca sa ne minta a 2-a oara. Dar poate exista desconsiderare mai mare? Oare chiar au impresia cei din familia basescu ca suntem o ograda de animale proaste?

5 comentarii:

Anonim spunea...

Aseara am vazut interviul pe care i l-a luat Lucian Mandruta ipochimenului Nutzi Buzuka Base. Un lucru mi-e clar! Familia Basescu, partea tampita a familiei, adica Traianel Si Nutzi, familia asta nu are simtul ridicolului. Ma uit la ei cum zburda cu splendoare pe tarlalele patriei batand campii in mod festiv.
N-am votat niciodata un Basescu si promit solemn ca nici nu voi face asta! E singurul mod in care pot sa fac ceva, ignorandu-i.
Dumnezeu sa ajute tara asta!

Dili spunea...

M-am holbat si eu cu maxim interes la momentul vesel al serii. In afara de tupeu, ma uimeste in continuu stilul naivo-pretios in care vorbeste d-soara, in fine asta e o antipatie personala. Dar de jobul declarat ce zici, cum merge saraca 4 ore zilnic si "introduce date", pai eu introduceam dar le mai si intorceam pe toate fetele vreo 8 ore da' n-am Peugeot sa-l vand. Gata ca deviez si ma simt ca o soacra barfitoare.

Stelian Muscalu spunea...

good girl - partea care ma doare cel mai tare este ca eu am votat cu Base. hei pastrati-va rosiile si ouale ca vin vremuri grele. insa promit solemn sa n-o mai fac
dili - aseara am avut tendinta de vreo 5 ori sa iau tv-ul si sa-l arunc pe geam. asta cred ca spune tot

Anonim spunea...

Pana si tata socru, om batran trecut de 70 de ani, se uita la EBA si zice: "Tata, asta nu face nimic in viata ei, e prea emotiva si-i ies cuvintele din gura pe sarite."

julia spunea...

da Baselu' ne crede pe toti prosti dar astept cu nerabdare sa-l vad tavalindu-se in chinuri:) daca nu ia alegerile.Deja ma enervez cand scriu:),cat despre EBA sa plece dar nu la parlamentul european