miercuri, 18 martie 2009

Marinelu îşi apără matelotul

Preşedintele Romaniei, Traian Băsescu, i-a luat apărarea fetei sale mai mici, Elena, deoarece consideră că anumite abordări ale presei faţă de familia sa nu au fost corecte.
Păi să vedem despre ce abordări este vorba



"Eu îmi cunosc foarte bine copilul, uneori îi spun copil, alteori îi spun femeie, are 29 de ani aproape, orice vârstă ar avea copilul rămâne tot copil pentru tată. Eu sunt convins că fiica mea ştie ce are de făcut, am crescut-o eu." - păi ce să spun exact de chestia asta îmi era cel mai teamă. :-))

Fiica mea este mult mai deşteaptă decât o credeţi, e totuşi un copil care a terminat în Statele Unite, la James Madison University, şi-a echivalat studiile şi aici, vorbeşte foarte bine o limbă străină - asta în mod cert, la română stă mai prost.

PS - Haideti sa o ajutam cu sloganul de campanie.
EBA până acum am primit

EBA - entitate botoasă agramată
sau sugestii pentru siteul de campanie
E-banalitatea.ro

aştept sugestii. Promit şi un premiu. nu ştiu exact ce... dar ma gandesc :-)

6 comentarii:

sabina spunea...

EBA: Elena=Bot Analisto-politic

madalina ionescu spunea...

le-a dat Oprescu la toti o noua jucarie, toti se viseaza independenti. culmea e ca nici macar el nu e independent :)))

Dili spunea...

Dar figura aceea (scuze) tampa cu care la sfarsitul conferintei a marturisit naiva ca "acesta e si numarul masinii mele" ai observat-o? Nu stiu de ce, parc-ar vorbi mereu de pe prompter si cand isi ia ochii de la el scoate numai pasarele.
EBA:
Eminenta Basesciano-Analfabeta
Etalonul Balbelor Artizanale
Epitetu' ce Buseste Alfabetu'
Entitatea Bilingvo-Amorfa
Emblema Bruna a Antipatiei
Electorat, Barfiti Altundeva
Eclipsez orice Bot Alungit
Entorsa Bratului Autocrat
Efectul de Balbo-Absorbtie

Stelian Muscalu spunea...

dili...excelent...

Anonim spunea...

Fata asta chiar ne crede prosti pe toti? De ce nu a avut si o sesiune de intrebari din partea ziaristilor in conferinta asta de presa?

Anonim spunea...

Efectl Barfei Anti-(Romania)