luni, 2 martie 2009

Mare ţi-e gradina Ta, Doamne!


am rasfoit azi niste bloguri. printre ele luminasfanta, am citit si m-am crucit. trebuie sa va minunaţi si voi


Sfânta noastră Biserică ne învaţă să ne păstrăm curaţi până după înfăptuirea sfintei taine a cununiei. Aşa ne învaţă Dumnezeu şi aşa trebuie făcut. Nu vă întrebaţi de ce, cuvintele şi învăţăturile Domnului nu trebuie puse la îndoială, pentru că îndoiala vă poate arunca direct în flăcările Gheenei, unde veţi fi torturaţi de Satan până în amurgul veacurilor.
Aşadar, sub nici o formă nu poate fi pusă problema sexului premarital. Ce e de făcut? Masturbarea poate fi o soluţie, dar numai în condiţiile pe care le-am pomenit anterior


Copiii Domnului trebuie să miroasă natural, aşa că după ce vă spălaţi frecaţi-vă pe trup cu Biblia până căpătaţi mirosul Ei sfânt. Dacă partenera voastră preferă un bărbat cu miros mai puternic, mergeţi la Patriarhie şi cereţi o biblie îmbrăcată în piele de capră. Fireşte, va trebui să o plătiţi, dar Dumnezeu are întotdeauna ce face cu banii voştri.


Spuneţi partenerei voastre exact ce aşteptaţi de la ea, câţi copii trebuie să facă, în cât timp şi neapărat aflaţi dacă ştie să gătească mâncare de post. Întrebaţi-o dacă o atrage ideea de sex. Dacă răspunsul e da, fugiţi, v-a fost scoasă în cale de însuşi Satan. Dacă totuşi credeţi că ar putea fi o bună creştină, duceţi-o în curtea primei biserici şi legaţi-o bine de un copac sau de gard, împreună cu un bileţel către preotul locului.



8 comentarii:

Gand_licitat spunea...

wow. tocmai am dormit putin azi pt ca era musai ( vb ardeleanului), si m-am trezit din cauza unui cosmar , insa, citirea acestei postari m-a trezit de-a binelea. e mai ceva decat cosmarul meu. deci vb ta, m-am crucit. mi-am facut cruce si cu limba si cu picioarele si cu mai ce vrei tu. ce-i asta, dom'le? blasfemie la adresa lui Dumnezeu si a Bibliei, sau...fanatism curat??? sincer, nu reusesc la ora ( is adormita cred) sa-mi dau seama exact daca cel ce a scris postarea cu pricina e doar un habotnic sau e tampit de-a dreptul, si pt el notiunea de Dumnezeu si Biblie e egala cu zero?!
is in stare de soc. stupefiata. ingrozita. incerc sa gasesc o explicatie, dar nu o gasesc.
sunt prima ce comm. is curioasa daca restul populatiei va avea aceeasi stare ca si mine.....

Anonim spunea...

:))..fff tare.
Stiu pe cineva care s-a spovedit si una dintre intrebarile preotului a fost" iti freci trupul?"...poftim?...iti freci trupul. Si-a facut multe cruci si a iesit

Anonim spunea...

sincer si eu ma uitam la text si nu reuseam sa-mi dau seama daca textul e la mishto sau pur si simplu omul a luat-o razna. eu am ramas stupefiat poate si din cauza ca nu am reusit sa-mi raspund dilemei mai sus enuntate

Gand_licitat spunea...

exact. iti inteleg dilema si reactia, pt ca la fel sunt si eu. mi-am permis sa postez la mine pe blog postarea ta, cu sursa de unde am luat-o , bineinteles :) ( iti fac reclama mascata) :))
is curioasa daca isi vor exprima oamenii ce vor citi postarea parerea :)

malina spunea...

ok. nu vreau sa gandesc prea mult,oricum e un subiect pe care il dezbat zilnic si ori ma enervez la culme ori sfarsesc printr-o durere impresionanta de abdomen din cauza rasului. cu tot respectul meu pt oameni, cum poti sa fii atat de prost? cum poti? asta da minune!!!

Darael spunea...

Nu autorul articolului ma mira.
Ci voi care cititi asa ceva. Ca va pierdeti timp nepretuit din viata citind / analizand / dezbatand Ce ?

Sunteti doar niste Copii....

Anonim spunea...

darael pune punct dilemelor noastre. as always

malina spunea...

mda...pai intamplarea face ca eu chiar sa fiu copil. si ar fi cea mai mare dezamagire a mea sa cresc si sa devin 'un simplu om intre oameni'