vineri, 20 martie 2009

Promo - un ziar cu atitudine limbisto PD-listă



astăzi în staţia de autobuz, agăţat de un chioşc, într-un grilaj ruginit îmi sare în ochi un nou ziar gratuit PROMO - publicitate cu atitudine. Aşa îl cheamă pe el. Pe prima pagină 2 articole.
1 - Veşti proaste pentru Elena Udrea, o chestie legată de faptul că românii renunţă la concedii din cauza crizei şi doi ţineţi-vă bine
2 -PROMO o ajută pe EBA să devină parlamentar. Mi-au căzut plombele. Cum? de ce? simţeam cum îmi creşte tensiunea. Hai sa citesc să vad şi eu despre ce este vorba. Nu de alta dar poate mă răzgândesc şi încep să susţin şi eu chestia asta de se identifică cu EBA.

"Promo îşi propune un demers jurnalistic fără precedent: să vină în ajutorul ficei preşedintelui ..." bă voi sunteţi PROŞTI. voi ştiţi ce e ăla demers jurnalistic? şi de când fac jurnaliştii politică. Bă pupincuriştilor schimbaţi denumirea campaniei că faceţi meseria asta de ruşine. Vă propun ceva de genul promo îşi propune să-l lingă în cur pe Băse cu o intensitate fără precedent.

" dorim să sprijinim ambiţia şi determinarea în virtutea ideii că tinerii trebuie să aibă dreptul de a candida chiar dacă au un venit de 1000 de euro." ... în momentul ăsta mie-mi vine să vomit. îmi cer scuze pentru exprimare dar chiar asta simt. Voi vă imaginaţi unde poate ajunge pupincurismul unora? cât de jos ajung unii. cum se târăsc ei mai rău ca viermii pământului. păi şi atunci cum naiba să nu ţi se facă greaţă.

5 comentarii:

Darael spunea...

Se pare ca "jurnalistii" cu pricina (scuze, analingusii de servici) nu au auzit de salariul de la Luxten ca si de alte mici "resurse" ale familiei basescu.

Nici nu aveau cum sa auda - pesemne stau cu toata fata intre bucile familiei ca sa linga cu "incredere si simt de raspundere", asa ca urechile le sunt astupate....

Stelian Muscalu spunea...

este incredibil mai Dara cum isi spun unii jurnalisti.

Darael spunea...

Fiecare poate sa isi spuna cum doreste, problema vine atunci cand trebuie sa dovedesti prin FAPTE ceea ce declari.

Aici e marea problema, jalea Romaniei.

Cat despre politruci, lingai, slugi, tradatori... e plina istoria de asemenea specimene. Singura mea speranta este ca odata ce o sa plec de pe Pamant, sa nu mai vin niciodata aici.

Pur si simplu nu mai dau nici o sansa omenirii.

Coana Zoitzica spunea...

ma intreb daca lingaii si-au luat viaza de trinidad-tobago ca doar nu spera sa fie presedinte la infit ala? or sa apara ca dupa revolutie si or sa spuna ca au fost fortati ca atfel le era familia afectata sau ajungeau in mina?

Anonim spunea...

da mai , l-am citit si eu ieri la metrou, e de tot rahatul. Faptul ca este pro pd-l, si multa influenta au. -:))