miercuri, 25 martie 2009

1/zi




EBA face gat pentru europarlamentare

10 comentarii:

Dili spunea...

Fusei orb, fusei nebun
s-o iubesc m-am apucat
pe buzata cu-alunita
bine-acuma c-am scapat
de-a Strusescului pipita.

Anonim spunea...

cam lung...

Darael spunea...

Aaaaaa... sunt suparata.
Nu am gasit la nici un mall din capitala suficiente margele pentru gatul meu delicat ;;)

Anonim spunea...

Aaaa deci ai gasit si tu similitudinea :)))

Dili spunea...

Cred ca mai degraba seamana cu EBA cowgirl la studii-n state, suparata ca si-a uitat epilatoru-acasa (eu acum vazui comentariul, credeam ca-i concubinul vecinei de blog :P)

Stelian Muscalu spunea...

joker - mai bine mai târziu decât niciodată :-))

Stelian Muscalu spunea...

dili - nu-i bai adaptam

Georgi spunea...

hahahaa!!!

Sanda spunea...

Mai, de ce jigniti bietul strut?

Stelian Muscalu spunea...

sandra ca bine zici