miercuri, 18 martie 2009

1/zi



o floare minunata... tot acolo, Teliu - BV

8 comentarii:

Georgi spunea...

iubesc culorile diluate care se topesc unele intr-altele in fundal. iar floricica este atat de gingasa, simpla si proaspata!

Stelian Muscalu spunea...

:-)... si mie mi-a placut tare mult, asta este motivul pentru care a devenit personajul meu

Dili spunea...

Banut galben rupt din soare
multumim de-asa splendoare :P

Stelian Muscalu spunea...

oauuu... avem un adevarat poet printre noi. cu mare placere dili

Dili spunea...

... si fiindc-ai ras de mine am furat soarele si-am adus fulgi, pacat ca mi-e mila de floricica :)

Stelian Muscalu spunea...

dar nu am ras...ci te-am apreciat

Anonim spunea...

flori de mai...cele mai frumoase

Dili spunea...

Aaa m-am prins tarziu, ai vazut c-a rasarit iar soarele... multumiri :-)