marți, 17 martie 2009

Se face dreptate


Mihaela Radulescu este cercetata de politisti pentru furt calificat, dupa ce Politia s-a autosesizat in legatura cu incidentul care avut loc, in noaptea de vineri spre sambata, in care au fost implicati angajati ai cotidianului "Libertatea".

na că există un D-zeu acolo sus. Nu mi-aş fi imaginat că Răduleasca poate să fie atât de nesimţită. Am rămas indiferent în faţa acestui scandal până în momentul în care am auzit la tv un interviu în care Mihaela Rădulescu se plângea că stă la hotel fiindcă nu-şi poate permite o casă. În momentul acela m-am simţit profund jignit. Deci, ca să vă explic, noi suntem colegi de trust. Nimeni nu-mi poate spune că mihaela ar avea un salariu mai mic sau egal cu al meu. Cu toate astea eu am reuşit să-mi cumpăr o casa. E drept cu rate pe 30 de ani. Dar nu stau la hotel să plătesc 800 de euro pe noapte. Plătesc un pic mai mult de 800 de euro lunar, rata la bancă. De cealaltă parte mihaela rădulescu a încheiat anul trecut cu un profit net, după impozitare, de 1 milion de euro... şi nu-şi permite o casă? şi vine la tv să plângă că nu are unde să stea? dar nu-i este ruşine să ne facă pe toţi handicapaţi şi retardaţi? fiindcă asta este concluzia acelui reportaj. noi suntem ultimii înapoiaţi care credem tot ce spune târfuliţa asta. hai să fim serioşi.

7 comentarii:

Georgi spunea...

exact:o tarfa imputita care acum se scunde in spatele copilului (dupa cum s-a semnat in scrisoarea deschisa...mama lui Ayan!). Cineva trebuie sa fie cel putin handicapat ca sa se uite in gura asteia. Cand are glas si ii vine apa la moara, este rregina universului. cand arecutitul in coasta, este "o femeie cu un salariu si un copil in brate"!! ce josnica, marsava, ipocrita! Am mai mult respect pt tarfe gen Simona Sensual, decat pt asta!

Anonim spunea...

da! da' tu nu esti din Piatra Neamt!
Altfel, stai linistit ca nu pateste nimic. Legea defineste furtul ca fiind "luarea unui bun din posesia sau detentia altuia cu scopul insusirii pe nedrept". Or ea nu si-a insusit acele bunuri. Exact situatia prezidentului cu "rroama urat mirositoare". Politia isi va face ancheta dar cat ar fi ea de mihaela radulescu, solutia propusa va fi tot aceea de neincepere a urmaririi penale (NUP).

Anonim spunea...

Ok, Mihaela este cum este, nu cred eu ca scorpia ( e o alintatura) nu are bani de casa, dar cu autosesizarea politia cu "furtul calificat", las-o -n sange de treaba, adica tu te autosesizezi in privinta asta si-n alte chestiuni tye faci ca nu vezi, politia romana, manca-te-ar pamantul.

Stelian Muscalu spunea...

georgi - in conditiile astea si eu o stimez pe simona senzual... macar aia e tarfa pe fata
mutulik - sunt convins ca nu se va intampla nimik dar macar sa i se arata ca nu este Dzeu pe pamant
yoda-e normal sa se intample asa... nu stii ca politia reactioneaza numai atunci cand cazurile devin publice... ii excita mediatizarea :-))

malina spunea...

da, hai sa fim seriosi

Dili spunea...

... ceea ce-mi ridica totusi o mare dilema: sa fie ea atat de inceata la minte incat chiar sa creada ca va fi compatimita de cineva mai ales d.p.v. financiar?! Fiindca si celor mai ascutite scorpii le merg totusi rotitele. Daca n-as fi vazut-o mai demult personal n-as fi atat de hotarata, dar cred ca stiu sa citesc un om autoritar si increzut. Dar atat de patetica incat sa ne confunde pe toti cu niste telenovelisti plangaciosi n-am crezut ca e. Iar despre cei 2000 de euro pe luna pensie ce are de zis, sau despre vila pe care-o refuza-n favoarea hotelului? Am vazut-o-ntr-o secventa si duminica in emisiune, cu sprancenele aduse-n accent circumflex, cersind compasiune, si-mi venea sa plang pt Ayan... Fiindca ce zicea Elan prin toamna e o prostie, cum c-ar fi prea mic si nu-si da seama... se vede cat il cunosc amandoi. Doamne-ajuta, inchei ca devin incoerenta...

Coana Zoitzica spunea...

si o facea parasuta pe marin, macar aia isi vede de viata ei.
nu vreau sa par carcotasa, dar prin cate asternuturi a trecut, s-a oprit tocmai la putzifriciul ala? aveau dreptate ca pe branci si genunchi s-a facut vedeta de la revolutie. (nu o cauta prin arhiva video, ca e sub biroul lu dan iosif)