marți, 3 martie 2009

Despre România... deloc surprinzătoare


Ce le spune Departamentul de Stat turistilor americani despre Romania?
Esti furat in trenurile de noapte - asa ca mai bine circula la clasa I si niciodata singur, fii atent la hotii de buzunare, dar fii atent si in baruri sau cluburi, unde poti fi pacalit la nota de plata. Cluburile de striptease sunt o fatada pentru crima organizata - mai bine evita-le. Plateste cash, nu cu card, intrucat iti poate fi copiat. Nu lega prietenii pe internet cu romani, pentru ca poti fi pacalit si se poate ajunge la santaj. Ai grija la caini vagabonzi, cand ii intalnesti mai bine evita-i.


am fost tentat să mă reped la gâtul lor să le spun că nu este corect. dar stâtnd numai 2 secunde pe ganduri mi-am dat seama că aş fi greşit. mi-aş fi dorit ca eroarea să aparţină departamentului de stat american... din păcate nu este aşa. Asta e România.

4 comentarii:

Anonim spunea...

corect asta vindem afara si ne intrebam de ce dupa am "exportat" o gramada de curve si cersetori " ce au dom'le italienii cu noi?"

Georgi spunea...

ce de kaka!!!stau si ma intreb ce vor,de fapt?pe de o parte se plang ca nu vin destiu turisti t ca avem o imagine naspa,pe de alta,duc o campanie publicitara "strong"!!!

adimanu spunea...

si nu este adevarat?
asta este imaginea noastra in afara granitelor mirobolantei noastre romanica...
si credeti-ma pe cuvint, deoarece am venit in contact cu multi straini din multe tari
suntem un popor celebru, cu ghilimelele de riguare
pacat ca eu, tu, voi, noi toti stim ca nu este asa, dar din cauza citorva elemente refulate ale societatii si puternic mediatizate in media straiana am ajuns la "minunata" imagine care o avem astazi pe meleaguri straine...
inca o data pacat
pacat de potentialul cu care a fost inzestrata tara noastra, potential de care nu se profita .... sau nu se vrea? sau nu avem oamenii care sa poata? sau... sau... sau..

Stelian Muscalu spunea...

adimanu - pana acum intotdeauna exista un DAR acum exista un SAU