miercuri, 18 martie 2009

Fufa lu' tata nu se lasă


azi mirobolanta a avut o conferinţă de presă. am fost pe jos. ea şi mihaela radulescu... două fufe care ne cred proşti. iată câteva pasaje de la trimisa lui băse pe pământ :

Contrar celor aparute in presa, sa stiti ca nu tata mi-a impus candidatura, si nici PDL nu a actionat servil acceptandu-ma pe lista. Ca drept dovada, lista nu a fost inca aprobata de Biroul Permanent National.

- auzi domne cum am păcătuit cu gândul, eu am susţinut sus şi tare că tata e de vină. deci m-am inşelat. şi ce mai spune că PD-l ul nu-i servil... incredibil

Insa eu nu doresc sa ma ascund dupa listele unui partid, nu doresc ca tatal meu sa fie acuzat de nepotism, nu doresc ca PDL sa fie pus in situatia dificila de a alege intre mine si intelectuali, si, ca urmare, am decis sa demisionez din PDL si sa candidez independent, cu mentiunea ca voi reveni in urma alegerilor din 7 iunie.

- asta-i jocul de-a demisia. plec dar rămân cu tine

Sunt constienta ca nu am sanse reale de a ocupa un loc in Parlamentul European, mai ales ca legea prevede ca, pana la 7 aprilie, sa adun un numar de 100.000 de semnaturi, lucru aproape imposibil de realizat. Asa ca exista posibilitatea sa nu reusesc nici macar sa strang numarul de 100.000 de semnaturi, d-apai s-ajung sa candidez. Dar o sa-ncerc.

- păi atunci rămâi femeie în bamboo şi lasă politica pentru cei care pot

Si in acest sens o sa-mi rog prietenii din organizatia de tineret a PDL sa ma ajute sa strang, sa incercam sa strangem de fapt, numarul de semnaturi, in masura in care au consimtamantul organizatiilor si a conducerii partidului.

- ştiţi cum e cu rugămintea asta. daca-i sarcină de partid cu plăcere. toţi visează la un loc călduţ, ori dacă-i vor da o mâna de ajutor lu' EBA cine ştie..

Stiu la ce m-am inhamat. O asemenea campanie presupune resurse financiare importante, dar si energie, ambitie si determinare. Resurse financiare importante nu am, insa am ambitie, hotarare si determinare. Si, ca tot veni vorba de resurse financiare, as dori sa clarific acea stire cum ca as castiga 8.000 de euro ca angajat la o firma privata. Vreau sa va spun ca am inceput acum cinci ani cu un salariu de 300 de euro, si am ajuns in prezent la 1.000 si putin de euro. Deci nici macar nu se pune problema de 8.000 de euro, si veti vedea acest lucru din declaratia de avere, daca voi ajunge sa-mi depun declaratia de avere.

1000 de euro pe cartea de muncă şi 7000 în plic. hai măi fata nu ştim noi cum merg banii în ţara asta?... si ar mai fi ceva - elena basescu si-a cumparat un range rover sport de 2,3 miliarde de lei. adică asta inseamna peste 70 000 de euro cu TVA. deci cam 70 de luni de munca. adică 6 ani. perioadă în care şi-ar fi dat tot salariu. fara haine, fara mancare fara fite in bamboo. fato nu suntem prosti.

Va multumesc pentru prezenta, atat am avut de spus deocamdata, si v-as ruga frumos, daca sunteti draguti, sa incep stransul semnaturilor cu dumneavoastra, cine se acorda sa-mi ofere increderea. Insemnul meu electoral va fi EBA, de la Elena Basescu.


Propun să-i găsim un slogan legat de acest EBA

aştept propuneri

11 comentarii:

adimanu spunea...

EBA
E = "entitate"
B = botoasa
A = agramata

Anonim spunea...

Steliane, te voi da in judecata ca m-aui speriat cu poza asta :))

Anonim spunea...

adi - foooarte bun, imi place
yoda - scupipa-ti frate in san pana la sala de judecata...o sa te ajute

Anonim spunea...

Geniala poza :))

Georgi spunea...

super misto post!! ramai femeie in bamboo hahahaha felicitari pentru post! super misto!

Stelian Muscalu spunea...

va astept cu propuneri pentru EBA

sabina spunea...

ma tot chinui sa gasesc unul sa-l inteleaga si ea,da' nu reusesc.
problema sigur e la mine!vorbesc si cu vocale:(

Stelian Muscalu spunea...

sabina - poti incerca

Anonim spunea...

daca eba e insemnnul electoral atunci siteul va fi
E-BAnalitatea.ro

Stelian Muscalu spunea...

:-)))... da uite o idee buna. desi banalitatea nu este un pic cam prea putin pt EBA. ea nu e banala. desprea ea se poate spune ca e proasta, agramata, fitoasa, chiar mincinoasa... dar nu banala.

snuff spunea...

Ea Baleste Aiurea (la parlamentul european)