luni, 2 martie 2009

Imobiliarele intră pe mâna lu Băselu

Basescu vrea sa intalneasca bancherii si dezvoltatorii imobiliari din Romania.
Presedintele Traian Basescu va discuta cu reprezentantii bancilor din Romania, in perioada urmatoare, despre continuarea finantarii economiei, si va incerca sa-i determine pe dezvoltatorii imobiliari sa-si finalizeze proiectele incepute.

scest superman, pardon superbase care crede ca le poate rezolva pe toate prin urmare se baga si in imobiliare... nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa iasa.

6 comentarii:

Georgi spunea...

te rog sa te gandesti si sa-mi spui si mie parerea ta despre ce ar putea sa se intample? Or sa mai creasca preturile sau nu?spune-mi tot ce stii, ma intereseaza!

Darael spunea...

Doar un exercitiu de imagine. Si unul prost. Dar orice musca e atrasa de cacat, nu-i asa ?
Gata, inchei, ca vorbesc urat.

Stelian Muscalu spunea...

bravoooo... mi-a placut comparatia.

Stelian Muscalu spunea...

georgi - este extrem de greu sa spui ce se va intampla. daca-mi spune cineva ca stie ce urmeazaala ar trebui sa fie niste nostradamusi. eu nu cred in asta. insa asa cum spuneam intr-un post anterior incerc sa gandesc logic. ne intereseaza pretul...da? cum se formaza pretul? ca raport intre cerere si oferta. pai in Ro raportul asta este dezechilibrat. cerere imensa oferta la genunghiul broastei. acum scad preturile nu fiindca a crescut oferta sau a scazut cererea ci pentru simplu fapt ca nu sunt bani pe piata. prin urmare cand vor aparea creditele ipotecare preturile se vor intoarce de unde au plecat... cel putin asa mi se pare mie logic. fara sa pretind ca stiu ce se va intampla.

Georgi spunea...

eu una stiu, ca mi-a spus un tip de la o agentie imobiliara ca or sa scada preturile, si asta s-a si intamplat, deci zvon confirmat!ma interesa sa stiu care sunt zvonurile acum, si care este si parerea ta! Merci

Stelian Muscalu spunea...

georgi - preturile au scazut. dar exista o logica. nu sunt bani. bancile nu mai dau credite. prin urmare este normal sa scada preturile. in momentul in care bancile vor arunca iar bani pe piata... preturile vor creste la loc. cand... eu vad chestia asta abia la inceputul anului viitor.