marți, 10 martie 2009

O leapşă la modă

De la Sabina fără număr :-)

Sunt … uneori inconsecvent.
As vrea … un Opel Insignia.
Pastrez … cardurile de hotel.
Mi-as fi dorit … un BMW seria 3.
Nu imi place … nesimţirea . (dar aş adăuga şi minciuna)
Ma tem … de târâtoare.
Aud … din 76 tot ce-mi place ... şi ce nu-mi place.
Imi pare rau … că nu am învăţat mai mult.
Imi plac … maşiniile, fotografia, câinii şi uneori chiar oamenii.
Nu sunt … nici pe departe ce si unde mi-as dori sa fiu.
Dansez… aproape niciodată.
Cant … când îşi manifestă soţia mea această dorinţă.
Niciodata … nu voi spune niciodată.
Rar … imi place ploaia.
Plang cand privesc … filme care ating ceva corzi sensibile.
Nu imi place de mine pentru ca … nu sunt aşa cum mi-aş fi dorit
Sunt confuza … uneori.
Am nevoie... de familie.
Ar trebui … să mă mpbilizez mai mult în privinţa viitorului.

Hai să te văd Georgi

Niciun comentariu: