vineri, 6 martie 2009

Răsărit de Soare - sunt şi dezvoltatori care ignoră criza

astăzi am dat un pic pe şantierul Conargului unde se construieşte cartierul Răsărit de Soare. Era o forfotă fantastică. Se muncea cu sârg. Semn că se poate. Totul e să vrei. Probabil dacă ar proceda mai mulţi oameni de afaceri români aşa... lucrurile ar sta altfel. Dar nu... e mai uşor să stai pe margine să te văicăreşti cât de tare te-a lovit criza în loc să pui mâna pe treaba. Iată şi câteva foto ca să mă credeţi că nu e vorba doar de imaginaţie :-)








13 comentarii:

organu spunea...

in general oamenii care dispun de fonduri, fie persoane particulare, fie mari corporatii, in general se manifesta prin a se plange tot timpul ca nu au bani. criza, care dupa mine nu a ajuns inca in romania, este un motiv care le confera plauzibilitate (o exista cuvantul asta?!?!) pentru vaicarelile lor.
momentan suntem loviti de panica nu de criza.
parerea mea

organu spunea...

scuze pentru greselile de tot felul facute in postare... chiar vreau sa par intelectual

Stelian Muscalu spunea...

organu - bine surprins. momentan panica este cuvantul care defineste cel mai bine ceea ce se intampla. se pare ca din vara va ajunge pe la noi si criza. cat despre greseli sunt convins ca eu sunt campionul :-)

Anonim spunea...

vreun termen, ceva?

Anonim spunea...

uraaaaaaaaaa merge bineeeeeeeee!!!!!

Darael spunea...

E doar o impresie ca merge bine ceva. Constructorul avea deja imprumutul luat si a fost in pauza de iarna.
Acum continua investitia cu banii preluati inainte de criza.

Dar dupa ce termina aceste constructii..... va fi interesant de urmarit acea perioada.
Parerea mea este ca anul acesta se vor turna cam 30% metri cubi de beton fata de anul trecut.

Nu va grabiti cu concluziile. Inca nu ati vazut nimic.

Si e normal sa nu vedeti. Pentru ca nimeni nu explica care e marea problema a banilor.

Un exemplu banal: Eu am 10 - 15 milioane de euro.

De ce sa-i bag in afaceri,
sa ma lupt cu furnizorii,
angajatii,
beneficiarii,
cu statul roman,
cu functionari,
cu taxe,
cu impozite ?

Mai bine imprumut statul roman. Iau o dobanda buna. Fara sa misc un deget. Ca bonus am timp sa clicaresc pe blog :D

Anonim spunea...

dara e discutabila teoria asta

Anonim spunea...

Steliane , pozele astea nu sunt facute langa Auchan, ca pe acolo stau eu, mi se par tare cunoscute -:))

Anonim spunea...

Scuze, acum am vazut Auchan, da, e ditamai tona de santier si ma enerveaza ca se face mocirla din cauza lor.

Anonim spunea...

ei mai sufera si tu vreo 2-3 luni dupa care totul se va termina si vom fi vecini :-)

Anonim spunea...

Daaaa, Ohoo ok, atunci vezi ca trebuie sa dai o pizza din auchan, stiu eu locul si o bere sau chiar doua. -:))

Darael spunea...

Nu e cinstit.
Doar voi sa va distrati ?

Stelian Muscalu spunea...

dara esti invitatul nostru