vineri, 6 martie 2009

De ce suferă leul

Raportul saptamanal realizat de Danske Bank cu privire la evolutiile preconizate ale monedelor tarilor din zona estimeaza un nivel al cursului de 4,8 lei/euro peste 3 luni, de 5 lei/euro peste 6 luni si 5,1 lei/euro, in 12 luni.

stau şi mă întreb ce interes au anonimii de la Danske. fiind o ştire "bombă" se aşteaptă să fie citaţi şi în felul ăsta să devină cunoscuţi? adică vorbim de o campanie de marketing pe nervii românilor? în cazul asta eu cred ca pierd... şi la capitolul imagine. O altă ipoteză - au făcut investiţii în euro şi încearcă manipularea pieţei pentru un profit rapid? posibil. oricum au pariat greşit dacă mizează pe un leu atât de slab. nu ştiu care variantă este reală. un lucru este cert leul nu are cum să cadă atât de tare fiindcă nu am rămas în ţara asta ca un sat fără câini. şi acum vin şi eu cu o propunere. oare băncile astea nu ar trebui trase la răspundere... stau şi mă gândesc că ar trebui să li se ceară baza pe care au făcut ei astfel de afirmaţii. dacă nu există o bază solidă şi de dovedeşte că una din ipotezele de sus este adevărată... în secunda doi instituţiei respective ar trebui să i se dea papucii şi evident să fie trimisă de unde a venit (nu spun in pzda mamii ei deşi ar merita) dar măcar în ţara de origine.

2 comentarii:

Sanda spunea...

astia au citit predictiile mele :))

Stelian Muscalu spunea...

ei uite o ipoteza pe care nu m-am gandit sa o iau in calcul :-))