sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Un "vierme" informatic de Windows a infectat peste 8,9 milioane calculatoare în Romania

Un virus de tip "worm" (vierme) care ataca sistemul Windows si se raspandeste la nivelul retelelor informatice slab securizate, a stick-urilor de memorie si a calculatoarelor fara ultimele update-uri de securitate a reusit sa infecteze milioane de calculatoare, informeaza BBC, citand date prezentate miercuri de firma de securitate F-Secure. Romania se afla in primele 10 tari cu cele mai multe adrese IP infectate. Intr-un comunicat emis vineri, F-Secure anunta ca in prezent sunt peste 8,9 milioane de calculatoare lovite de acest virus. Si BitDefender avertizeaza vineri asupra acestui virus.

Aveti grija!!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

E vorba de "simpaticul" Win32.Worm.Downadup... care foloseste noi metode de a se raspandi fara a mai fi detectat cu usurinta ?

Din cate am auzit, este o varianta a unui virus vechi.

Inca o dovada ca oamenii sunt taNpiti si nevindecabili. Parerea mea.

Anonim spunea...

asta in mod cert... eu a; impune niste pedepse fantastice pentru idiotii astia... atata timp cat ei nu vor fi pedepsiti exemplar virusii ne vor omora calculatoarele

Anonim spunea...

Solutia ta este eleganta.

Singura problema este ca cel putin 30% din "probleme" sunt cauzate de "baietii buni" care ne salveaza de ele.....

Eu declansez o problema, eu o rezolv. Dar pe bani.

Revenind la solutia ta, ai avea o lista lunga, prosti sunt gramada in lumea aceasta, si se pare ca se inmultesc repede ;;)

Anonim spunea...

....de aceea romane, protejeaza-te si foloseste...pre, adica un antivirus :P