luni, 19 ianuarie 2009

Euro la 4,7 lei până la sfârşitul anului

Un euro va fi cotat la sfarsitul acestui an la 4,7 lei la Bursa Monetar-Financiara si de Marfuri Sibiu (BMFMS), iar Banca Nationala a Romaniei (BNR) nu va putea interveni, in acest moment, pentru stoparea deprecierii monedei nationale, estimeaza presedintele Bursei, Teodor Ancuta. “Cred ca, pana in decembrie 2009, euro va fi de 4,6- 4,7 lei, curs tranzactionat la bursa din Sibiu. BNR-ul va interveni pe piata, dar nu acum. Sunt momente foarte grele. Noua nu ne mai intra bani din export. Caci, odata cu deprecierea leului ar fi avut de castigat exportatorii, dar cine mai exporta?”, a declarat Teodor Ancuta.
Personal nu cred în această teorie

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu m-am saturat de prognozele astea cu "euro la pret cat aurul".
Cred ca unii dau astfel de informatii pentru ca oamenii sa inceapa sa cumpere euro acum (cu speranta ca-i vor vinde peste cateva luni cand vor ajunge scumpi). Astfel urca ACUM cursul iar prognozistii aia castiga ACUM, ca e criza si isi duc afacerile de pe o zi pe alta.

Stelian Muscalu spunea...

sincer sa fiu si eu m-am cam saturat... mai mult am senzatia ca este si un fel de manipulare a pietei... sper sa fie doar senzatia