miercuri, 21 ianuarie 2009

Euro la 3,8... iată şi o veste bună


Moneda naţională va intra pe o tendinţă de apreciere în lunile următoare, cursul urmând să ajungă la 4,2 lei/euro în martie şi la 3,8 lei/euro la finalul acestui an, deşi presiunile asupra leului se vor menţine, bugetul pe 2009 fiind un factor cheie, cel puţin asta arată un studiu publicat de Raiffeisen.
El estimeaza, totodata, ca in iunie un euro va fi tranzactionat cu 4 lei, in timp ce in septembrie, moneda unica ar putea fi cotata cu 3,95 lei.

Estimarea Raiffesen este total diferita de cea publicata recent de analistii de la ING Bank, care se asteapta ca leul sa se deprecieze la 4,50 lei/euro la sfarsitul lunii martie, cursul urmand sa ajunga la un nivel maxim de 4,70 lei/euro in trimestrul al treilea din acest an.
...vorba aia eu cu cine votez? cu cine-mi place... raiffeisen

10 comentarii:

Anonim spunea...

Cel mai bine sa iti placa de tine. Cat despe curs, nimeni nu stie; orice predictie este doar un joc de zaruri sau o tendinta de manipulare a pietei.

Parerea mea.

Stelian Muscalu spunea...

hmmm... b[nci diferite interese diferite... posibil. Insa imi place uneori sa ma agat de ideea ca euro ar mai putea scadea... ti-am spus rate de 1000 de euro... :-)

Anonim spunea...

Nu ti se pare ca cu o asemenea estimare invita oamenii sa ia credite in euro?? Luati credite in euro !! Euro scade! BNR a micsorat dobanda de referinta!!

Anonim spunea...

..pune tu o virgula intre " ca cu" :-))...am comis-o

Stelian Muscalu spunea...

stai linistit joker la viteza se mai intampla. eu nu cred ca romanii sunt chiar atat de prosti incat sa mai mearga acum sa-si mai ia credite in euro... refuz sa cred lucrul asta. si slava domnului momentan nici nu se mai dau astfel de credite decat daca ai super garantii imobiliare... ma refer aici la creditele grele, creditele ipotecare

Anonim spunea...

Mda, nu stiu ce sa zic nu am nici o tangenta cu domeniul financiar-bancar, dar in mintea mea de inginer ma gandesc asa. Unui produs, (indiferent de natura lui) ii scade valoarea cand exista excedent sau nu mai exista cerere pe piata. Cum la noi investitii straine nu prea mai sunt ca fiecare se duce pe acasa pe la el sa-si salveze propria economie, iar capsunarii nostrii nu prea mai trimit bani...nu vad pe unde intra euro pe piata. Cred ca iar e umflata cu pompa

Stelian Muscalu spunea...

pai exact asta este idee... daca nu mai intra euro... este cerere mare pentru un produs pe cale de disparitie ... prin urmare ii creste pretul

Anonim spunea...

...deci prin urmare ar trebui sa-i creasca valoare nu sa-i scada..In fine Nea Isarescu & Co le stiu mai bine. Noi sa fim sanatosi, sa ne platim ipotecarele ca altfel e groasa, si se vor scumpi si locurile in parcuri :))

Stelian Muscalu spunea...

da logica... asta indica o crestere a monedei unice europene... din pacate...

Anonim spunea...

Studiile astea sunt ca ala despre constitutie cerut de Basescu: dupa interesele fiecaruia.