sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Aşa m-am săturat...

... am hotărât în seara asta să ieşim să ne plimbăm un pic. eu şi soţia mea. ştiţi o chestie pe care nu am mai facut-o de mult, noi doi, trotuarul şi mâinile împreunate. a fost frumos, ne-am plimbat fără o ţintă anume... pur şi simplu. a trebuit să ne trezim într-un mod brutal din visul asta poate infantil, dar frumos. am fost treziţi de o melodie, nici macar manea nu-i pot spune, o chestie care-ţi zgâria timpanul... mi-am spus trebuie să fie un BMW sau un Mercedes. A fost un Mercedes clasa C. Un ţăran, presupun ca fost căpşunar (avea numere de Spania) îşi spăla mercedesul C classe la ora 22:05 la minus 2, 3 grade cu muzica dată la maxim. Pur şi simplu nu reuşesc să înţeleg. Eu personal nu mi-am mai spălat maşina de mai bine de 5 ani dacă nu mai mult (nu sunt snob, dar la un moment dat aveam atat de putin timp liber incat pur si simplu refuzam sa mi-l petrec cu buretele in mana). Cum să ai o maşină de 30 de mii de euro şi să o speli cu găleata în faţa blocului, la -2 sau -3 grade. Aşa m-am săturat de aştia care stau la geam în casă şi mănâncă sticsuri cu muştar că nu mai au bani şi de altceva ... de ce la ceam? ca să-şi admire limuzina care le-a schimbat stilul de viaţă, de la meniul îngurgitat până la petrecerea timpului liber, care nu se mai desfăşoară pe marginea drumului la Băneasa cu Dacia lui amărâtă, acum timpul liber şi-l petrec în faţa blocului spălându-şi limuzinele. Trăim în România... şi asta costă fraţilor.

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu esti isngurul care s-a saturat... din pacate trebuie sa ne ducem crucea

Creti-Nitza spunea...

dar ai observat ce atitudine au in trafic? Ei sunt superiorii, iti arunca o privire umilitoare si i se citeste pe retina "ce p#&@ mea cauta asta cu junghiu` de masina langa mine".
Ai uitat sa mentionezi un amanunt important, era alba masina?

Anonim spunea...

argintie...