vineri, 23 ianuarie 2009

Profeţii despre euro


Leul va ramane volatil până politicile macro devin credibile. Cine spune asta? Economistului şef al Citi, Lew Alexander. Mai exact ce spune băiatul ăsta - "Ne asteptam ca leul sa ramana volatil pana cand vor aparea semne ale unei politici macroeconomice credibile, care s-ar putea finaliza prin incheierea unui acord cu FMI"

... si aici apar problemele. 1politici macroeconomice credibile? cine naiba să facă din guvernul marelui Boc o astfel de strategie? ministrul economiei... cine Videanu? să fim serioşi, vicepremierul Dan Nica... ma să plimbăm ursul, nu avem oameni, nu avem guvernanţi capabil să facă aşa ceva. Şi 2... Lew ne vorbeşte de un acord cu FMI-ul. Ha, păi ăsta nu l-a ascultat pe marinaru Băse care a spus sus şi tare, clar şi răspicat, ca un adevărat economist că România nu are nevoie de un asemenea acord? Clar nu l-a ascultat, ei cam asta este dragii mei suntem pe copcă, cu un guvern nepregătit şi un preşedinte semidoct, beţiv şi afemeiat. Trăim în Ro... şi doamne ce greu este

5 comentarii:

Anonim spunea...

stelian, am venit de pe blogul lui Ciutacu si vroiam sa-ti zic si tie: transmite-le tu celor de la PR ca au cel mai prost PR de la toate televiziunile din Romania si ca cam d-aia Realitatea are o audienta dubla, ca cei de la Antena 3 dorm pe ei. mai spune-le ca trebuie sa mai invete meserie. Multam ;)

Stelian Muscalu spunea...

yoda crede-ma ca o stim asta f bine... mai ales noi cei de la RS. Noi ne facem singuri PR-ul, practic nu exista in A3 asa ceva... din pacate. Dar eu traiesc cu convingerea ca o sa fie bine :-)

Anonim spunea...

Sper sio eu pentru ca e pacat cata umanitate cu cap exista acolo, altfel o sa trebuiasca sa va cautati de munca si nu glumesc. gandeste-te ca Sarbu se gandeste serios sa-si deschida un post de stiri Ati avea soarta N 24 si nu exagerez, crede-ma

Stelian Muscalu spunea...

yoda eu sper ca va fi bine. iar A3 nu poate ajunge never ever like n24... si crede-ma ca stiu ce vb ca am lucrat si acolo

Anonim spunea...

Poti sa-mi trimiti si mie un replay la adresa de mail: petrisor.socol@yahoo.com
vreau sa-ti trimit ceva pe mail. Multam ;)