sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Passengers - al doilea film de azi pe care vi-l recomand



Dupa ce un avion se prabuseste, tanara psiholog - terapeut Claire Summers este insarcinata de catre mentorul ei sa ii consilieze pe singurii cinci supravietuitori ai accidentului. Atunci cand acestia coroboreaza informatiile pe care le detin si ii impartasesc femeii amintirile legate de tragedie, vorbind despre o explozie despre care reprezentantii liniilor aeriene sustin ca nu s-a petrecut niciodata, Claire Summers incepe sa fie intrigata de Eric, cel mai taciturn si secretos dintre pasagerii ramasi in viata. In ciuda obstacolelor de ordin moral, relatia profesionala psiholog - pacient dintre Claire si Eric se transforma intr-o autentica idila, iar ceilalti patru supravietuitori ai accidentului incep sa dispara unul cate unul in mod misterios. Claire Summers suspecteaza ca la mijloc este o conspiratie si ca Eric detine toate raspunsurile si este cheia spre rezolvarea enigmei ciudatelor disparitii, fiind decisa sa dezvaluie adevarul cu orice pret.

... si chiar aşa a fost, un film cu final neaşteptat. interesant vi-l recomand. urmează Panda Kung-Fu

4 comentarii:

Medy spunea...

Hey! Multumesc de recomandare. Mi-a placut filmul. Chiar ca e vorba de un final neasteptat. :)

Stelian Muscalu spunea...

ma bucur... si daca tot sunt la capitolul asta, daca vezi Hit and Run, run cat poti este o mare porcarie :-)

Medy spunea...

Ok, am sa tin cont de sfat ;))
Seven pounds l-ai vazut? A avut si el un final neasteptat, cel putin pt mine. Se merita vazut!

Stelian Muscalu spunea...

exact pe asta l-am cautat in we... nu l-am gasit, am auzit ca este ok... acum daca mi-l recomanzi si tu clar intra pe lista de prioritati