luni, 26 ianuarie 2009

Ocoliţi-l, dacă puteţi



Aşa cum m-am obişnuit de ceva timp în we mă uit la filme. Mă uit pentru imagine, coloana sonoră, tăieturi, texte dar şi pentru subiect. În acest we am văzut 2 filme. Acum am să vă vorbesc doar despre unul - "While she was out" recomandat cu mare căldură de tipul de la magazinul de închirieri DVD-uri. Tot el ne-a recomandat HIT AND RUN... eu totuşi mi-am spus să-i acord şi a 2-a şansa. Prin urmare ne-am aşezat la tv, cu ceva floricele şi o sete nebună de film bun.

Frumoasa Kim Basinger, care a castigat un premiu Oscar pentru rolul din L.A. Confidential, a revenit pe marile ecrane. Basinger interpretează rolul unei femei dintr-o suburbie americană care este luată ostatică în ajunul Crăciunului de un grup de tineri conduşi de un psihopat. Pentru a reuşi să supravieţuiască ea are la dispozitie doar o geanta cu unelte.
Asta ar fi cronica oficială. Care este de fapt realitatea? Realitatea spune aşa, un film ieftin, pe alocuri presarat cu idei imbecile... vă daţi seama că o tipă de 1.60 şi probabil 50 kg reuşeşte să decimeze o bandă de 4 infractori. O aberaţie mai mare încă nu mi-a fost dat să văd. Există însă şi o explicaţie pentru toate astea filmul reprezintă debutul regizoral al Susanei Montford. Mai sunt multe de spus trebuie să fug la serviciu... însă pe scurt, nu vă pierdeţi vremea cu acest film aşa cum am făcut-o eu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

pre tarziu. L-am vaut si mi-a parut rau. Nu stiu cine naiba baga banii i astfel de productii