marți, 27 ianuarie 2009

Euro la 4,21 lei



ce ziceti de asta? graficul de la ora 16,20

7 comentarii:

Anonim spunea...

cred ca este o perioada de volatilitate f mare... acum la 4,2... maine poate la 4,1 si poimaine la 4,3

sabina spunea...

sunt curioasa cao sa tina...sa tot scada macar pana in februarie cand imi platesc chiria:D
si sa creasca brusc cand o sa-mi iau comisionul:))
dupa care iar sa scada...ce frumos mai visez...

organu spunea...

am tot auzit de tot felul de forme de dependenta: tigari, alcool, droguri etc.
mai nou suntem dependenti de cursul leu/euro

sabina spunea...

@organu: da!pentru ca de asta chiar depindem...intr-o mai mica sau mai mare masura:)

organu spunea...

@sabina: nu era o aluzie la ce spuneai tu. pur si simplu intaream ce spuneai si chiar imi imaginam ceva gen lumea disperata pe strada cu nasul in vant adulmecand mirosul banilor, ceva rupt din filmele cu zombie. inca este bine, mai intoarcem capul dupa miros de mici (cel putin eu)

Anonim spunea...

Tot mai speri :D

Stelian Muscalu spunea...

speranta moare ultima