marți, 5 mai 2009

RADARELE FIXE INTERZISE DE INSPECTORATUL GENERAL AL POLIŢIEI ROMÂNE


Radarele fixe instalate si gestionate de comunitatile locale au fost interzise de Inspectoratul General al Politiei Romane din cauza numeroaselor contestatii depuse de soferii amendati, au declarat pentru HotNews.ro surse din IGPR. Singurele radare fixe functionale sint cele de pe DN 1. Reamintim ca radarele fixe din 27 de judete erau montate de doua firme din Cluj.


nu-mi vine sa cred că într-o avalanşă de ştiri negative apare şi o ştire ok. acum stau şi mă gândesc dacă firmele alea din Cluj nu-i vor cere acum ajutorul micului Boc

7 comentarii:

Anonim spunea...

Sa nu ne bucuram.Baietii cu siguranta au o surpriza

Stelian Muscalu spunea...

pana aflam de surpriza eu zic sa ne bucuram :-)

Otilia spunea...

Dar daca m-a luat radarul fix acum vreo saptamana, mi-o mai veni amenda acasa?

Anonim spunea...

chiar nu mai pot sa ma bucur de nimic pentru ca nu mai cred nimic in tara asta....totul e minciuna

maine vin astia si rectifica...cica n-a inteles bine media despre ce e vorba, bla, bla, bla....

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

In tara asta nimic nu dispare, totul se transforma. Pregatesc ei ceva...

Stelian Muscalu spunea...

otilia - daca-ti vine amenda o contesti mai ales daca apare ca urmare a unei fotografii facute de un aparat care tocmai a fost desfintat
april - eu cred ca mai exista o mica speranta
good girls - de asta-mi este si mie frica :-)

Anonim spunea...

Mai vorbim peste 10 ani....si eu mai speram ceva cu ani in urma....dar au avut grija "unii" sa-mi spulbere ultifa farama de speranta pentru tara asta....nu ne ajung 100 de ani pentru a ne schimba mentalitatea....din pacate