joi, 21 mai 2009

ILUZII DE VACANŢĂ - SÂMBĂTĂ 22:05, ANTENA3

5 comentarii:

Anonim spunea...

Astept sa vad ce o sa se dea. Eu am participat la o astfel de prezentare si am mai dat si ceva bani :-(

Adina spunea...

Am vazut ceva si la PROTV

Ioana Gînju spunea...

...am primit si publicat, cu bucurie mesajul dvs. Da, voi si scrie citeva blogulete, cum s-ar spune, ma implic. Va doresc impliniri profesionale si sanatate multa. p.s. ( daca am fi gasit si un email-la vedere, era si mai bine, probabil ca nu numai eu l-am cautat)

Ion Radu Zilişteanu spunea...

Am inclus în blogul meu promo-ul în articolul Reporter special: Împotriva ţepelor din turism, în special de tip time share.
Succes!

Stelian Muscalu spunea...

Ioana, Radu, Joker, Dili, Nina, LMS, GG, DARA... si lista este foarte lunga, va multumesc tuturor pentru sustinere