marți, 26 mai 2009

Marele Premiu APTR 2009 a fost luat de REPORTER SPECIAL


din culise:
Ieri, in jurul orelor 18:00 toata gaşca RS s-a urcat în 2 taxiuri şi a plecat din Băneasa spre Universitate... mai exact TNB, locul unde urma sa se desfasoare Gala Premiilor APTR.
Vlad a trasat ca sarcina de serviciu prezenta noastra la APTR. In acelasi timp intrebat daca are semnale de vreun premiu... seful nostru a tacut ca pamantul. Evident ca pana la inceperea evenimentului au avut loc discutiile de rigoare.
- Ba eu cred ca luam şi noi ceva... nu ne chema Vlad asa doar de politete
- Eu nu cred, ne-ar fi spus
si unul suparat tare
- Ma daca ne-a chemat degeaba eu il blestem (evident era o gluma)
In fine incepe gala, cu intarzierea de rigoare de vreo 30 de minute. Si incep sa se perinde prin fata noastra greii televiziunilor. Antena 3 a obţinut mai multe premii importante, printre care Premiul pentru cel mai bun jurnal de ştiri, acordat echipei Antena 3, dar şi premiul pentru One Man Show, acordat lui Mircea Badea pentru emisiunea În gura presei. In timp ce La Ordinea Zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor a fost declarat cel mai bun talk-show. Alte premii - Emil Hurezeanu, Premiul Special APTR; Adelin Petrişor (RTV) şi Camelia Csiki (TVR), ex-aequo pentru documentar; Vali Ştirbu (RTV) premiul Condiţia Umană; Camelia Moise (TVR), premiul pentru anchetă; Mondenii (Prima)

Gala se apropia de sfarsit. Deja ma gandeam cum se pravalesc blestemele cu pricina. Vlad, pisicher cum il stim, ne indemna chiar sa plecam, daca ne-am plictisit. Era momentul in care urma sa se anunte marele premiu al APTR. Desi aveam semnale ca am putea sa luam un premiu, asta era ultima sectiune la care m-as fi gandit. In momentul in care au inceput sa se deruleze imagini din reportajele noastre :Bani din fum, Sindicatele preotilor, Gimnastele, Secretele bancherilor, Emo de la emotii, Autostrazile din RO... am simtit ca-mi ies ochii din orbita. DA! la un an de la infintare RS reuseste sa cucereasca juriul APTR si sa primeasca cea mai prestigioasa distinctie a acestei gale.
Dupa multumiri si discursuri tinute pe scenta TNB coordonatorul si creierul acestei emisiuni, Vlad Petreanu a inceput cu interviurile pentru tv. L-am auzit acolo spunand ca are mari semne de intrebare cum de reporterii lui speciali nu au reusit sa afle despre acest premiu. Acum sunt in masura sa-i si raspund. In nume propriu. Eu unul cred ca nici nu am vrut sa aflu. In acest fel emotiile au fost uriase iar surpriza a fost spectaculoasa.
Fotografia de dupa, aici inca eram bulversati. Doar noi ... ca Vlad era pragatit
Berea de dupa
si dovada...

Gala A.P.T.R. va fi difiuzată la TVR 1 luni, 8 iunie, de la ora 22:10.

26 de comentarii:

Anonim spunea...

FELICITARI!!!
De acum incepe greul....sa mentineti stacheta sus! Succes!

Stelian Muscalu spunea...

multumim. si da, premiul asta ne obliga. sper sa nu dezamagim

YODA spunea...

Stelian, felicitări pentru premiu, chiar îl meritaţi din plin :)

nina spunea...

FELICITARI!!!
Bravo bre, sunteti foarte tari, da' noi deja stiam asta, bine ca si-au dat si aia mari seama. :)

Coana Zoitzica spunea...

d-asta ai pus poza cu micii in wee-end? stiai ca trebuie sa dai si berea?
felicitari...acum stiti ca ati castigat lupta cu mutatul ba duminica, ba sambata. ati confirmat, deci ..... nu mai pot sa scriu, mi s-a uscat gatul :P

Stelian Muscalu spunea...

oameni buni nu va pot spune ce am simtit aseara cand am urcat cu toata echipa pe scena. va multumesc si voua... pentru ajutorul acordat... pentru promovarea facuta. voi sunteti echima noastra de PR :-)
yoda - multumim
nina - vezi ce ne-o luam in cap :-)
LMS - oricand iesim si la bere :-)

malina spunea...

wow...bravo, felicitari! vezi, e din ce in ce mai bine, cum trebuie sa fie...
acuma faci cinste cu o inghetata :D

Stelian Muscalu spunea...

malina - unii vor inghetata, unii bere... cred ca trebuie sa faceti o lista :-))

andrea spunea...

Felicitari :)

Stelian Muscalu spunea...

andrea - multam

Dili spunea...

hai ca de emotii nici nu-mi iese vreo rima, FELICITARI !!!!!!!!!
le meritati cu totii pe deplin, cu atat mai mult cu cat sunteti asa de tineri - si voi si emisiunea. Bravo, sunt sigura ca veti putea mentine standardele pana la urmatoarea gala :D!

Stelian Muscalu spunea...

dili - cum tocmai tu sa ramai fara rime? nu se poate :-)

Dili spunea...

Oda RS

plecat-au cinci la ceas de seara
cu comandantul sase
de la serviciu catre gala
cu ganduri curioase.

si nimeni nu le spuse lor
de ce fura adusi
pan' ce siragul premiilor
se termina acus

si, resemnati si terminati
dadura sa o-ntinda
cei cinci pe rand; insa vazura
franturi ca se perinda.

franturi de reporter special
pe panza se scurgeau
si cu un look irational
ei tot nu-ntelegeau.

cand deodat', Vlad le zambi
ghidus de dupa barba
cercand cuvantul a le-opri
si-emotia sa le-o soarba.

luara apoi premiul cel mare
si-un zambet minunat
vazura toti cum le rasare
pe chipu-ncercanat.

si pentru asta toti cei sase
aplauze primira
si noaptea-ntreag-ale lor oase
voiosi le dantuira.

azi cand o raza ii trezi
din visul minunat
luara un keyboard si rapid
trecura la postat.

si-acum vrem poze de la balul
pentru invingatori
si-o bere poate si-un suc proaspat
pentru sustinatori :D

Stelian Muscalu spunea...

:-))))))) dili ramai la intaltime. am sa plec spre job dupa ce reusesc sa postez ultimul reportaj pe blog, si am sa postez poezia in redactie

Dili spunea...

ce redactie, care, cum, nu ma fa de ras!!!!!!!!! nu ma mai las eu provocata asa usor, hm.

Anonim spunea...

Felictari RS, o performanta frumoasa si un motiv sa i se acorde un spatiu de emisie stabil. Adica, sa-l amane pe Gadea ca sa difuzeze RS :))).
Bravo Stelian!!

Georgi spunea...

nu gasesc alte cuvinte decat (ca toti ceilalti) FELICITARI? O MERITATI DIN PLIN!!! Si asta nu numai ca a-ti facut treaba de profesionisti, cat mai ales pt calitatea indiscutabila de oameni, care isi pune amprenta in tot ce faceti. Sunt sincer fericita pt tine, pt voi, inteleg ca traiti niste momente speciale, stiu ca este extraordinar sa fii rasplatit pt munca ta individuala, dar cand realizezi ceva in echipa,si ai confirmarea ca a-ti facut bine ce a-ti facut, parca e si mai frumos, te umple de implinire! Bravo!!!

Stelian Muscalu spunea...

joker - mai avem drum lung pana sa-l detronam pe Gadea. Dar cu premiul asta parca se zareste luminita de la capatul tunelului

georgi - multumim din suflet. clipele pe care le traim acum sunt greu de exprimat in cuvinte

sabina spunea...

as fi zis si eu multe,dar dupa ce am citit oda lui dilimache mi-am inghitit toate cuvintelele!:)
nu-mi ramane sa zic,decat FELICITARI!!!
ah,da!si MULTUMIM (eu si altii) pentru Reporter (atat de) Special!:)

Stelian Muscalu spunea...

sabina - multumirile snt din partea noastra. fiindca fara voi, telespectatorii nostri, noi nu am avea nici un sens

Unchiu' spunea...

Bravo nepoateeeeee!
La mai mare!
Stiu prin cate ai trecut pana ai ajuns aici asa ca, bravo, felicitari!

Stelian Muscalu spunea...

unchiule multam tare

Darael spunea...

Nebunaticilor, ati spart gura targului :))

Good girl spunea...

Felicitari! E meritul vostru si ati muncit mult pentru asta. Sunt sigura ca este o onoare pentru echipa voastra, dar stiu ca va si obliga acest premiu. Daca veti continua pe aceeasi linie vor mai fi multe alte premii.
Asteptam berile!!! :D

Ioana Gînju spunea...

...bravo! Felicitari! Obliga premiile astea, asteptarile sunt mari. Mult mai mari! Alta strategie, mai mult de lucru. Mai sunt si premiile internationale. De ce nu?!

Stelian Muscalu spunea...

GG - dap. premile astea obliga, iar eu sper sa nu dezamagim

ioana - premii internationale? hmmm deja imi sclipesc ochii :-)