luni, 11 mai 2009

33

16 comentarii:

Little Miss Sunset spunea...

Sa spun "la Multi ANi"?
ok, spun. La multi ani!

Dili spunea...

Oda dili

Pe o foaie alba, intr-un alb castel
Iata se iteste un blog dragutel
cin' sa scrie oare, oare cine-o fi
cel ce tot posteaza cate-una pe zi?

Tot ma uit in zare, ba e un copac
ba o floricica, ba rate pe lac
ba se enerveaza pe Boci sau Elene
ba ne-arata cursul valutar cum geme.

Este el, e omul care astazi lasa
orice neagra veste departe de casa
caci azi e momentul sa ii dam noi flori
fiindca implineste treis'trei de-anisori

Steliane, astazi fii meteorolog
si in zi de vara fa-te-ornitolog
si-anunta-ne ca ai parte azi numai de soare
si de triluri vesele in copaci in floare!

Isr anii sa-ti fie un camp inverzit
si ziua de azi - un mac inrosit
in mijloc de Rai, si sa fii iubit
si de mii de ori bine pupacit!

Te imbratisam si sa te cinstesti
multe inimi largi de azi sa primesti
Sa ne zici si noua pe unde-ai petrecut
si sa n-auzim ca poze n-ai facut :D


LA MULTI AAAAAAAAAAAAAAAAAAAANI!!!!!!!!

Stelian Muscalu spunea...

LMS - pai poti sa-mi spui. MULTUMESC

DILI - ma coplesesti. mai am ramas fara cuvinte... ufff. multumesc din suflet

Anonim spunea...

LA MULTI ANI !!!!!
Multa sanatate..si in rest toti ce-ti doresti

Darael spunea...

Sa bem sa ne veselim
Pe Stelian
Sa-l pupacim

Cu bere sa ne stropim
Hac....
Care ai ascuns rima ?

La Multi Ani Om Bun !

nina spunea...

La multi ani Stelian!

mutulik spunea...

la multi ani!
... si sa ne "omori" multi ani cu "reporteri speciali" si posturi interesante! (ca pana acum :! daca mai era nevoie sa completez!)

Anonim spunea...

Happy birthday !!!
Nu stiam ca esti si tu taur (la zodie ma refeream :))

Dili spunea...

Cu mare placere Stelian, cu atat mai mare cu cat azi e si ziua socrellei mele si sunt pusa pe scornit cuvinte dulci :P

Stelian Muscalu spunea...

joker - iti multumesc tare mult

darael - iti multumesc cu sau fara rima :-))

nina - la multi ani tuturor

april - da sunt taur :-))... si nu ma refer numai la zodie ( de ziua mea am voie sa ma laud...nu?)

mutulik - completarile sunt mereu bine venite

dili - cuvinte dulci pentru soacra? :-))

ildi spunea...

LA MULTI ANI IUBI! :)

Stelian Muscalu spunea...

multumesc iubirea vietii mele

giuly spunea...

si tu te-ai nascut de ziua ta ?!

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

La multi ani si sa te tie Dumnezeu OM bun! Sa fii sanatos, fericit si tot ce-ti doresti sa se implineasca!
Sa stii ca asteptam si berea. Am inteles ca tu nu bei. Noi, da! :D
La multi ani!

malina spunea...

UN OM, cred ca am intarziat insa iti doresc LA MULTI SI FERICITI ANI, din toata inima!!!!!

unde sunt bomboanele? ;))

Stelian Muscalu spunea...

va multumesc tuturor. asa am constatat ca s-au strans aici pe net o multime de prieteni :-)