vineri, 1 mai 2009

1 MAI flămând ca altul

8 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

ca la romani. ce mai e de spus?

Anonim spunea...

...si ne mai cade rau cand suntem etichetati in fel si chip....

Dili spunea...

... si daca n-ar fi fost Pastele doar acu' cateva zile...
Incerc sa ma gandesc daca exista un produs dat de pomana la care nu s-ar inghesui romanii, dar mi-e rusine sa-l numesc pe cel care-mi vine-n minte.

Anonim spunea...

M-am intalnit cu "flamanzii" astia azi pe la 11 dimineata. Daca nu ajungem iar pe CNN, nu am facut nimic.

Unknown spunea...

ca la noi la nimeni:))

Stelian Muscalu spunea...

dan - bine ai venit pe acest blog. da din pacate asta ne caracterizeaza

april - din pacate nu suntem toti asa... e normal sa ne pice rau mie sau tie cand suntem bagati in aceeasi oala

dili - eu cred ca si la ala s-ar inghesui... daca ar fi gratis

joker - nu am urmarit, dar e imposibil sa nu se fi dat ceva

florin - din pacate

Anonim spunea...

UN OM, crede-ma ca de cate ori merg in afara ma stradui sa schimb parerea strainilor despre romani, insa nu e usor, si nu mi se pare corect ca unii sa ne faca de tot rahatul iar altii sa se chinuie sa repare raul facut.

De ex, ultima data cand am fost in Franta, in centru canta un tigan la acordeon o manea (cerand bani, bineinteles) si doamna cu care eram (frantuzoaica) mi-a spus ca e roman (eu recunoscusem stilul). Imi venea sa intru in pamant de rusine.

Anonim spunea...

Curs BNR l-am gasit pe http://www.curs-valutar-online.net