vineri, 15 mai 2009

1/zi

să-i spunem ... o sugestie pentru week-end :-)

20 de comentarii:

Andrea spunea...

Ohhh da :D
abia asteptam A. si R.

Dili spunea...

vaaai, multumim de invitatie, ce dragut, unde sa venim si cand?

Stelian Muscalu spunea...

:-)))). promit ca imediat ce-mi voi face o casa cu o curte nu f mare o sa fiti primii invitati :-)

Anonim spunea...

ce de bunatati...

venim cu vinul...

malina spunea...

un om, sa nu ma uiti...:D

Darael spunea...

Am devenit subit vegetarian sa nu salivez :)

malina spunea...

darael, mai bine si pentru tine si pentru animale ;)

Anonim spunea...

Breee am colege de biro gravide, nu mai fa d-astea ca le am pe constiinta!! Yuummmy...

Georgi spunea...

aaaa, asta e sadism!!! Fraten stii bine ca suntem pe la diete noi fetele astea ce-ti salivam pe blog :))

Good girl spunea...

Si cum stateam eu linistita la birou, mancand dintr-o eugenie amarata, zic: ia sa vedem ce mai scrie UN OM... si... sa vezi fatalitate! Nu scrie, pune poze! Sa lesin eu aici de inima rea.
Ce-avusesi fratele meu cu noi azi? Ca mi-e o foame de n-am unde dormi la noapte...
:D

Stelian Muscalu spunea...

sincer sa fiu nu ma asteptam sa starnesc asemenea reactii. eu nu vroiam decat sa vin cu o sugestie pentru we. :-))

LMS spunea...

acum ca a salivat toata lumea, va anunt ca ploua in w-e, deci singura posibilitate ar fi sa mancam poza lui stelian.
p.s. tocmai am mancat 2 mici de la cocosatu.

Stelian Muscalu spunea...

LMS - nu-mi da o asemenea veste... ca eu vreau s afac gratar in we :-(

LMS spunea...

steliane, nu poti sa faci gratar. nu ti-ai invitat prietenii din blogosfera si stii ca se ard mici si pulpele in cazul acesta.
unde spuneai ca faci gratarul?

Stelian Muscalu spunea...

in barlad :-). suntem invitati de un potential viitor cumnat :-)

Anonim spunea...

uite cum fuge...cum aude de musafiri cum da din coate si ajunge in Moldova, doar sa scape de facut gratare...neh, noi venim! pregateste gratarele ca fetele aduc vinul :))

Stelian Muscalu spunea...

s-a facut. desi zona este renumita pentru vin... asa ca nu trebuie sa va obositi :-)). mai bine ceva dulce... si nu zahar

LMS spunea...

hahaha, viitor "potential", daca nu stie sa faca un gratar nu-l primiti in familie?

Stelian Muscalu spunea...

asta e proba de FOC :-))

Dana spunea...

Mmm.... eu vin cu carbunii pt gratar...