vineri, 22 mai 2009

Prostia de pe HOTNEWS

am gasit acest articol pe minunatul hotnews

Vorbeste fluent limbile engleza, italiana si franceza. Asa arata descrierea sacretarului de stat Natalia Intotero de pe site-ul Ministerului Afacerilor Externe. Un cititor HotNews.ro a avut curiozitatea sa citeasca si declaratia de avere scrisa cu mina ei de Intotero, iar surpriza a aparut la capitolul automobile: sercretarul de stat sustine ca are o... Lancea Ypsilon.

asta este tot... pur si simplu eu nu-i vad sensul. nu inteleg logica. nu pricep continutul. unde este schepsisul. va rog ajutati-ma.(cu exceptia cuvantului Lancea in loc de Lancia...dar nu cred ca poti crie un articol doar pe baza unei astfel de greseli). deci... ce a vrut sa spun autorul cu aceasta stire. oare era beat? pur si simplu nu inteleg. l-am citit de 10 ori. daca sunt eu prost o sa-mi asum si aceasta poveste... va rog ajutati-ma. voi ce intelegeti

7 comentarii:

Dili spunea...

pai i-a luat valul din cauza englezei lu' Boc si vaneaza stupizenii. Da' au uitat ca acolo zice ca doar vorbeste, nu ca si scrie :-))

Anonim spunea...

Pai sunt la fel ca prompteristii. Primeste ceva de scris si scrie o idee far noima

Stelian Muscalu spunea...

incredibil

Anonim spunea...

off topic: cu mare placere voi posta promo-ul:) mult succes in continuare si felicitari:)

Good girl spunea...

Stelian, nu ai ce sa intelegi, lasa neuronii in pace.
Eu cred ca e un fel de sport national deja, vanatul greselilor la romani. Cei doi mutunei, huidu si gainusa, au facut cariera din asta si au lansat o moda.
A gresit si a scris Lancea in loc de Lancia, asa si? Nu poti sa faci o stire din asta. Sau poti, daca esti disperat sa scrii ceva, orice, si daca mai poti sa si arati cu degetul paiul din ochiul vecinului, deja e stire de prima pagina.

Coana Zoitzica spunea...

hahaha .... si ala de a scris stirea stii ca se bate cu pumnul in piept ca e jurnalist? hahaha.... asa cum sunt eu analist financiar .... hahahaha

Otilia spunea...

Ti-am promovat si eu emisiunea pe www.divedecarton.blogspot.com si pe blogul microbist :)