miercuri, 20 mai 2009

Iluzii de vacanţă - partea II

SAMBATA SEARA DE LA 22,05 LA ANTENA3 - REPORTER SPECIAL
Ca să înţelegem despre ce este vorba am discutat cu 4 dintre clienţii acestei societăţi. Din motive personale aceştia au ţinut ca identitatea lor să rămână protejată iar eu le-am respectat dorinţa. Prin urmare o să-i numim clientul Ionescu, Popescu, Maria şi Daniela. Cei 4 au visat, şi au crezut că au şi cumpărat, o excursie pe meleaguri exotice. Povestea lor este identică până la detaliu, deşi nu se cunosc între ei, ascultându-i ai senzaţia că vorbeşti cu o singură persoană.

Daniela - am fost sunată de o domnişoară şi am fost felicitată pentru că am câştigat unul dintre cele 4 premii. M-a întrebat dacă vreau să vin la o prezentare ca să iau premiu.
Ionescu - m-au convins să vin la o tombolă gratuită unde se vor câştiga premii un televizor cu plasma, un ceas şi o camera digitală. Mi-au spus că voi asista şi la o prezentare fără să mi se spună absolut nimic despre această prezentare. Aşa am fost convins să scot banii de la un bancomat şi pur şi simplu i-am dat cei 800 de euro în lei adică 34 de milioane la cursul din ziua respectivă.
Popescu - La insistenţele soţiei am zis să vedem cum e. Am semnat contractul. Am mers cu asistenta acasă şi i-am dat 950 de euro.

Bine, bine şi o să mă întrebaţi unde este problema? În fond oamenii au reuşit să câştige fiecare câte o excursie la preţ de chilipir. Păi preţul nu este chiar un chilipir iar firma nu este chiar uşă de biserică.

DANIELA Ulterior m-am răzgândit pentru că mi-am dat seama că pe lângă aceşti bani pe care i-am plătit pentru cazare trebuie să mai plătesc 8 avioane dus intors, ca să ajungi la hotel trebuie să plăteşti o cursă... deja preţul numai era ok... era mult prea scump chiar şi pt 4 persoane.
IONESCU - Când am ajuns acasă am intrat pe net şi dând pe google am văzut ce se scrie pe forum şi nu mi-a venit să cred câţi oameni păcăliţi erau acolo, m-am urcat în maşină şi m-am întors la Rin Grand Hotel. Tipa blonda nu mai era erau nişte tipi care m-au întrebat ce doresc. Le-am spus că vreau banii ei mi-au explicat că nu de acolo se iau banii ci de pe Splaiul Unirii unde m-am şi dus.
Popescu - Noi am rămas în espectativă nu ştiam ce să facem, dacă să renunţăm sau nu la contract. I-am spus soţiei hai să vedem dacă pleacă cineva. Asta până în februarie când a plecat cineva care a spus că a fost cazat la un subsol în condiţii total diferite de ceea ce era iniţial prezentat iniţial.

Maria 17.21 -17.48 A mers asistenta cu noi acasă, am dat banu am semnat contractul şi nu am avut timp să-l citim. Rezilierea lui se face în condiţii amiabile cu firma. Dar ei nu restituie banii. Costul unui bilet de avion este f ridicat şi-mi dau seama că nu pot face faţă.

Cei 4 încep să constate acum cât este de scurt drumul de la extazul unei excursii într-un loc exotic până la agonia pierderii câtorva zeci de milioane de lei vechi..

POPESCU - am luat decizia să mergem la sediu să facem o cerere de reziliere a contractului. Pe 8 aprilie, după îndelungi parlamentări au acceptat să depun o cerere de reziliere a contractului spunându-mi că in termen de o lună o să primesc un răspuns scris acasă. Iată că e trecută luna şi raspuns nu am primit nimic
Maria - neavând de-a aface cu aşa ceva am fost păcăliţi
IONESCU - Credeţi-mă că aşa ceva nu am păţit în toată viaţa mea să fiu înşelat şi minţit de nişte englezi veniţi în România să facă afaceri pe spinarea românilor să nu spun fraieri. Duşi de nas care au crezut că vor obţine o excursie la un preţ foarte rentabil.
DANIELA- Am fost la sediul societăţii, am făcut o solicitare prin care ceream rezilierea acestui contract. Am fost sunată de la firmă şi mi s-a spus că domnul administrator consideră ca motivele mele nu sunt întemeiate prin urmare contractul meu rămâne valabil.

Care va să zică vrei nu vrei trebuie să mergi în excursie.

VA URMA

7 comentarii:

Coana Zoitzica spunea...

steliane, stii ce ma socheaza? nu este prima data cand se intampla asta, din 93 si pana acum, au fost zeci, daca nu sute de tepe de felul acesta. presa a spus mereu, dar romanul tot mai crede in para malaiata.
nu s-au gandit nicio clipa ca daca e atat de roz totul, ar fi fost cumparat de la inceput?

Darael spunea...

Problema e banala, chiar daca suna straniu ce spun.

Un individ vrea sa tepuiasca pe cineva. Punct. Nu conteaza pretextele folosite: un apartament, o loterie, o excursie.

Bun, si acum, rezolvarea.
1. Ceri ajutor statului roman. Care stat roman iti rade in nas si face pipi pe tine.
2. Faci ceea ce trebuie. Zambesti, mergi la firma, intrebi cine e responsabilul. Normal, el nu iti da banii. Atunci, cu zambetul pe buze ii spui asa:

"Fiule, consider ca este un imprumut. Pana peste 3 zile ai timp sa il dai inapoi. Apoi, se pune dobanda pe imprumut. Ban pe ban adica. La fiecare leu, un leu. Si tot asa zilnic.

1000 ron
ziua 2 2000 ron
ziua 3 4000 ron
ziua 4 8000 ron.

Eu nu te caut decat cand ajungem la suma X. Si atunci, nu te caut eu. Te cauta cine trebuie.

Iti doresc o zi buna. Stii telefonul meu de contact. In 3 zile astept banii mei.

Si gata.
Inca nu ati inteles care este lumea reala in care traiti ? Va spun eu atunci.

Intrebare finala: credeti ca cineva isi risca mana, gatul sau casa pentru 3 lei ? Nu cred.

Stelian Muscalu spunea...

LMS - cam asta ma socheaza si pe mine. iti imaginezi ca firma despre care eu vorbesc a facut aproape 2 mil de euro in 9 luni de zile... e o suma frumoasa nu?

Darael - vine si ziua judecatii :-)

sabina spunea...

I know someone working/used to work there...

Stelian Muscalu spunea...

sabina - uau... si cum fu

1q qinuit de structuri turistice spunea...

Eu consider ca au fost pacaliti de calicia lor de patroni de circumstanta romaneasca.Au fost vanati ca fiind posibile victime iar firea lor i-a facut sa "muste"
Durerea este nu ca s-au pacalit ei(o meritau)ci ca-si vor recupera banii de la noi:preturi mari pt marfa proasta-exact ce-au patit ei.Abia astept sa vad emisiunea:sant convins ca nu-i nici un doctor sau doctorand printe ei ci patroni de firme de succes si eventual ceva functionari cu strangere de mana(care-s vor recupera paguba tot de la noi)

sabina spunea...

pai...s-a cam imbogatit:)