marți, 10 februarie 2009

Un nou târg imobiliar


Incercand sa tina cont de noile conditii din piata, expozantii unui nou targ de imobiliare (Condominium) promit reduceri ale preturilor apartamentelor intre 10% si 30%, iar unii dezvoltatori ofera drept bonus, la cumpararea locuintei, locul de parcare aferent, celor care-si fac rezervare in cele patru zile ale evenimentului. Targul se va desfasura in perioada 12-15 februarie si va prezenta 25 de proiecte imobiliare, care includ peste 10.000 de apartamente. Pretul locuintelor variaza intre 750 euro/mp si 2.200 euro/mp.

ok, suna bine. insa eu ma intreb urmatorul lucru. la toate targurile se prezinta in linii mari aceeasi dezvoltatori. am vazut ofertele de saptamana trecuta. ce m-ar determina pe mine sa cred ca la numai o saptamana distanta aceeiasi dezvoltatori vor fi in stare să-şi schimbe in mod radical strategia de vânzări. sincer, imi vine greu sa cred într-o schimbare.

4 comentarii:

Anonim spunea...

vorbesti ca unul "ars" :P

Stelian Muscalu spunea...

nu ma simt "ars", dar credca sunt eu anormal. ca uitandu-ma pe forumul rasaritului de soare jumatate dintre cei care au achizitionat un ap se simt arsi. eu am dat pe un apartament cu 2 camere de 52mp utili si loc de parcare 87.000 de euro. pana in prezent nu am gasit o oferta mai buna. evident tinand cont si de pozitionare. fiindca spre exemplu fratii negoita au un cartier, daca nu ma insel Domust stil, unde poti gasi un apartament de 55-60mp utili la vreo 80.000 de euro. dar blocurile sunt poarta in poarta cu protanul si nu exista nicio linie RATB pana in oras... si sunt cativa km buni.

Anonim spunea...

Stiu ce zici..era o gluma.Eu stau intr-un bloc vechi , si la fel la momentul ala nu am gasit o oferta mai buna. Ce se intampla insa acum e un pic altceva. Cu banii pe care-i dadeai pe o garsoniera de vreo 70000 si ceva de mii intr-un bloc nou acum ai oferta de 2 camere. Nu vb din ziare am vazut personal oferta

Stelian Muscalu spunea...

a pai este clar. o garsoniera costa aproximativ 70 de mii de euro. acum intr-un bloc vechi cumperi un ap de 2 camere la banii astia... indiscutabil