joi, 19 februarie 2009

1/zi




VAMA VECHE - decembrie 2008

5 comentarii:

Anonim spunea...

ce melancolie

Georgi spunea...

Ohhhhh!!!!Ce minunat!!!ce explozie de sentimente mi-a nascut intr-o secunda!!Nu ai fi putut sa alegi ceva mai frumos!!!Pozele mele din tinerete din 2 Mai si din Vama sunt in Romania...:( Mi-e dor de Vama, de ceea ce era si au poluat!

Stelian Muscalu spunea...

bine spus iti este dor de ce era... acum nu cred ca ai mai recunoaste vama. cand am fost asta iarna am vazut ca asfaltau, modernizau.... adica distrugeau. vama nu mai este ce-a fost

MedeeaS spunea...

offff, vama.....
din pacate ai dreptate, cu fiecare an e din ce in ce mai putin vama veche..

Georgi spunea...

macar avem poze, dar ma indigneaza la culme trasatura asta de caracter care defineste romanii si Romania:distruge-ti propriile valori!!