marți, 17 februarie 2009

Azi la CEC un leu depui... asta dacă ai timp şi răbdare

asta am vrut să fac şi eu... să depun câţiva lei, nu ca să-mi fac un depozit, că nu am înnebunit ca să lucrez cu CEC-ul ci ca să-mi plătesc o amendă. Ce am găsit acolo? Luaţi de priviţi:



este inadmisibil ca această Casă de Economii şi Consemnaţiuni, că eu nu o pot numi bancă să-şi trateze clienţii în acest fel. Unde se organizase această coadă? la 100 de m de biroul preşedintelui CEC Radu Graţian Gheţea. Omul care a venit să reformeze instituţia. Ce a făcut Gheţea? Păi în afară de un rebranding pe care-l făcea oricine ar fi avut bugetul lui... Gheţea nu a făcut nimic. La CEC se stă în continuare la cozi imense... mentalitatea comunistă fiind astăzi mai prezentă ca oricând.
Cum supravieţuieşte o astfel de instituţie în condiţiile în care există peste 40 de bănci comerciale pe piaţa românească? Simplu prin monopoluri. Spre exemplu amărâta mea de amendă nu putea fi plătită nici la BCR, nici la BRD, nici la Raiffeisen DOAR la CEC... aşadar iată o afacere bună gestionată prost de statul român.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Vezi ca daca e amenda auto poti sa o platesti online pe www.ghiseul.ro

Stelian Muscalu spunea...

buna idee :-)

Georgi spunea...

Imi pare rau ca nu pot fi in trend cu majoritatea celor care vad aceasta foto si se enerveaza, pe mine m-a facut sa rad cu gura pana la urechi!!Inca o data imi cer scuze, dar nu ma pot abtine:rad si acum! Multumesc ca "m-ai facut" ziua, asa, de dimineata!!

madalina ionescu spunea...

la CEC? mai merge lumea la CEC? de l-ar vine mai repede. sau oops, e avere stramoseasca si n-o dam la "niminea" :)

Stelian Muscalu spunea...

fata batrana a sistemului bancar romanesc... cine naiba sa o mai ia?