luni, 23 februarie 2009

Mi-ar plăcea sa fiu ghiocel

Am primit o leapşă de la Georgi o pasez mai departe către Sabina şi Darael
DACA AS PUTEA FI:
o floare: ghiocel
un anotimp: primavara
o culoare: rosu
un animal: leu sau taur :-)
un obiect vestimentar: sacou
o piesa de mobilier: sertar secret
o piesa muzicala: Unchained Melody - the righteous brothers
un vers: ... cum aş putea întoarce copilul care-am fost (Sunt tânăr doamnă)
un peisaj: marea sau oceanul
un obiect: masina
un instrument muzical: saxofon
un copac: nuc
un oras: Frankfurt
o persoana publica: eu presedinte
o alta persoana apropiata: raman eu
o carte: aagonie şi extaz sau omul zar nu ma pot decide
un fel de mancare (sau ceva dulce): salata de beuf
un super erou: superman... mi-ar placea sa zbor
un fenomen al naturii: uragan
o masina: ceva sport... ferrari
un fruct: ananas
o parte a corpului: ochiul
un film: greu de spus... Braveheart

Foarte mishto ideea. Este prima oară când mă vad maşină, ochi sau ghiocel.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Dar nu e prima data cand te vezi presedinte ;;)

sabina spunea...

gata,acum s-a actualizat si la mine blogul tau,de-asta nu o vedeam:D

sabina spunea...

http://sabinapoparlan.blogspot.com/2009/02/leapsa.html

foarte tare!!!:)

Stelian Muscalu spunea...

darael - viata e complexa, oricum nu-i nici ultima

Georgi spunea...

foarte frumoase rapunsuri, le-am citit cu totii aici in casa (eu le-am tradus) si au(am) fost incantati!

Stelian Muscalu spunea...

ma bucur sa aud asta... desi imi pare ca darael a luat caimacul. a fost genial cu raspunsul dat la intrebarile astea