marți, 10 februarie 2009

Gripă la superofertă


adică 2 în 1. şi eu şi soţia mea. ne-am culcat sambata seara bine sanatosi şi ne-am trezit duminica dimineata paradiţi. ei peste asta trecem ca de se poate întampla oricui. problema este alta. după ce am luat o tona de paracetamol, vitamina c, humex, tantum verde şi algocalmine febra se simţea ca la ea acasă iar amigadalele ne faceau să aratăm ca nişte mumii. moment în care am considerat că trebuie sa apelăm la un serviciu de specialitate. am chemat salvarea. se intampla luni la ora 17:00. am asteptat 1 ora, am asteptat 2, 3. am sunat din nou. o voce blonda mi-a spus ca totul e sub control si ca urmeaza sa facă o urgentare la medicul coordonator. deci s-a facut apoi 9 si inevitabil 10. sotia mea abia mai putea respira din cauza amigdalelor umflate, nici eu nu ma simţeam grozav. asa ca pun din nou mana pe telefon si fac o noua revenire. si din nou situatia este sub control si evident se va face o urgentare catre medicul coordonator. trece timpul. ne ia somnul. pe la 12 jumate noaptea suna... nu la usa ci la telefon.
- Ati făcut cu putin timp in urma o solicitare pentru o ambulanţă?
-Puţin timp? păi am facut la ora 5 şi acum e trecut de miezul noptii
- Mai aveti nevoie de ea?
trebuie să recunosc că intrebarea asta m-a lasat cu gura căscata.
- Cum adică? Dvs credeţi că între timp ne-am însănătoşit?
- Ideea este că suntem aglomeraţi şi va întârzia.
deci oamenii astia practic verifica daca mai suntem in viata? nu de alta dar sa nu-si mai piarda timpul pe drum. sau sunt instruiti intr-un razboi psihologic... te lasa sa astepti pana-ti vine sa renunti.
... va întârzia? în condiţiile în care deja trecuseră 7 ore. adorm din noi. pe la 1:30... suna interfonul. venise salvarea.
stiu ca nu spun nimic nou cu postul asta, si ca nu fac decat să suflu în pânzele dezorientării acestei corabii care este sistemul sanitar romanesc. sistem in care pompam bani grei. eu unul nu-mi amintesc câand am solicitat ultima dată acest serviciu. Să fi fost prin clasa a 8 din cate imi amintesc. Asta inseamna ca aveam 14 ani acum am 33. deci odată la 10 ani... chiar nu pot să beneficiez de un serviciu plătit cu vârf şi îndesat?

8 comentarii:

Anonim spunea...

Norocosilor :D . Fetita mea a avut odata un accident de masina la noi pe strada, am chemat salvarea, am asteptat o jumatate de ora, dupa care am plecat cu o masina de ocazie la spital. Salvarea solicitata, nu a venit nici pana azi, si a trecut de atunci un an si jumatate :D

Stelian Muscalu spunea...

este foarte trist ce se intampla... si din pacate nici nu prea apar semne ca ceva ar putea sa se schimbe

Anonim spunea...

Frate da' asta chiar ca e gripa la superoferta. Si la noi tot 2 in 1 e :)) Multa sanatate!

Stelian Muscalu spunea...

multumim... si voua
btw nu va bazati pe salvare

Anonim spunea...

Bine ai venit in Romania.

Intrebare retorica: cand ai vazut in tara aceasta sa ti se faca un serviciu pentru care platesti ?

Platesti guvernul; ti se pare ca Boc & Co. te ajuta pe tine cetatean ?

Platesti parlmentul; ti se pare ca fac legi pentru tine ?

Platesti politia; pentru ce o platesti cad tara e plina de criminali, hoti, cersetori, violatori liberi ?

Platesti sanatatea; ti se pare ca o sa primesti ceva gratis de la sistem ?

Inocentule !

Georgi spunea...

In primul rand imi pare rau ca sunteti bolnavi si va doresc insanatosire grabnica, fara ambulanta daca se poate! da, chestia cu salvarea care vine dupa nu stiu cate ore sau deloc am trait-o si eu. cumnata-mea, care e belgianca si deci neobisnuita cu caldurile toride din Romania, a avut proasta inspiratie sa-si faca vacanta (iulie) in Bucuresti. Am gasit-o lesinata pe jos in dormitor, cu pulsul foarte scazut...abea respira. Iti imaginezi cum ne-am speriat. Am chemat salvarea, am astepta nustiu cat, apoi, ne-am revent din biumaceala si am urcat-o in masina personala si am dus-o la urgenta. Asteptam si acum acea salvare!Sunt vreo 7 ani de atunci!Oricum, postul este foarte frumos scris, iar poza e magnifica! ;)

Anonim spunea...

Asa meriti daca te imbolnavesti !!! :)

Stelian Muscalu spunea...

este incredibil ce povesti ies la suprafata legate de serviciul de ambulanta din Bucuresti. acum trag concluzia ca noi am fost norocosi daca tin cont de voi nina, georgi care ati asteptat ani de zile. stiu ca traim intr-o tara a paradoxurilor asa cum spune si Darael... dar nu pot, si mai degraba nu vreau sa ma obishnuiesc cu ideea asta.