Click - Lovitura de teatru la tv! Dupa ce i-a pierdut pe Mihaela Radulescu, Mircea Radu si Andreea Mantea, Antena 1 ramane acum si fara grupul Divertis.
Conform ziarului Ring, ei au batut palma cu Media Pro si vor reveni din aceasta toamna la Pro Tv,acolo unde au mai activat in perioada 1997 - 2000.Motivul pentru care actorii au ales sa se intoarca in ograda lui Adrian Sarbu pare sa fie unul de ordin financiar.
Se zvoneste ca Toni Grecu si echipa sa ar fi fost deranjati de faptul ca sefii trustului Intact le-ar fi micsorat salariul cu 20%, la fel ca celorlalti angajati.
Atat surse oficiale din Antena 1 cat si din Pro tv recunosc faptul ca exista discutii pentru acest transfer, insa sustin ca ele nu au fost finalizate pana in acest moment: "Intr-adevar, exista o posibilitate foarte mare sa revenim la Pro Tv, insa nu este nimic 100% sigur. Mai sunt cateva lucruri de discutat. Eu, unul, nu am semnat nici un contract, motiv pentru care nu va pot spune cu certitudine ce se va intampla. Trebuie tinut cont ca vorbim despre doua emisiuni, nu despre una singura: Divertis Mall si Animal Planet. Voi vorbi despre acest subiect cand voi avea un raspuns concret, acum doar batem campii�, a declarat Toni Grecu.
asta da lovitura. Divertis ramane singura trupa de umor fin din Ro. Am spus-o si o repet, ceea ce timpul a si demonstrat, Divertis a fost cu cateva clase peste Vacanta Mare o trupa cu un umor de multe ori penibil. Eu unul sper ca bosii A1 sa realizeze pierderea unui transfer de genul asta... si la toamna sa ne intalnim in formula completa in fata tv-urilor
9 comentarii:
E joc de imagine !
ce sa caute la protv aia au alt target pe care Divertis nu-l face
http://www.gardianul.ro/Tony-Grecu,-indecis-“Nu-stiu-daca-plec-de-la-Antena-1!”-%7C-VEZI-FILM-s139449.html
Pregatirea profesionala temeinica a celor de la DIVERTIS si-a spus cuvantul.Sunt ingineri cu studii corecte.
Bah, se pare ca antena vrea sa scape de toate productiile scumpe si de prezentatorii "neprofitabili" (adica cu salarii mari si foarte mari). Cat despre plecarea divertisilor chiar ar fi o pierdere pentru antena si un castig prea mic pt pro. Se mai zvoneste despre mondenii si carcotasi ca ar fi vruti de Sarbu. Carcotasilor nu le mai dau viata lunga, mondenii ar merge pe pro... Ah, am uitat sa va spun ce era mai important, si eu sunt in tatonari cu CNN-ul :-)))
Oriunde ar fi, eu nu am sa ma uit la ei. Pentru ca nu mai sunt Divertisul pe care l-am cunoscut odata, acel grup spontan, plin de bucurie si umor....
Acum sunt un grup care a transformat umorul in norma.
Uitati-va in trecut si vedeti marile spectacole Divertis - pe vremea cand nu erau la tembelizor, ci faceau spectacole cu sala plina. Comparati cu ceea ce vedeti acum si o sa vedeti diferentele.
anonim -eu cred ca divertisul se poate plia si-si poate schimba f usor targetul
maria - ai pus punctul pe i
creti - asta e stirea bomba :-))
dara - nu ai cum sa compari un spectacol pregatit 2-3 luni cu un show pregatit 1 saptamana. cantitatea este dusmanul calitatii
Ocean Strategy isi spune cuvantul :)) aut Raduleasca , M Radu.. concedieri , reduceri peste tot pe de o parte e si criza de vina , dar in cea mai mare parte e ALTCEVA la mijloc :)
Strategii joaca dupa regulile oricarei televiziuni de afara care urmareste doar profitul..adica productii cu costuri minime si salarii ale vedetelor in limita decentului , nu cum se practica chiar in unele zone Intact ( ex managerul "ToloGaurica")
Ei aplica totul ca la carte , dupa regulile media de afara ,sa fie totul cat mai profitabil..
apoi asa cum se stie deja ca umbla vorba prin targ , urmeaza VANZAREA totala sau partiala cum o vrea mogulu , a Antenelor
Punem pariu ca peste 3-4 ani in conducere vor fi si niste strainezi ??
Fotbalul ..ce mai ramane la Antena..si aici Antenistii( ei sau aia din spatele lor, consultantii) au jucat cu cap ..stiau ca urmeaza sa faca miscari radicale ( prin renuntarea la productii scumpe care au facut istorie la vremea lor) ..si ca sa nu se piarda in timpul asta cota de piata au plusat cu fotbalul, de aici si sumele imense pe care le dau pe fotbal, dorinta uriasa de a castiga anul trecut cu orice pret licitatia la Liga 1
In business-ul de media se stie ca atunci cand pornesti sau repornesti o afacere competitiile din sport e CALEA si daca se poate sa fie FOTBAL !
anonim - sunt sceptic. cel putin in teorie o reducere a cheltuielilor radicala va fi sinonima cu o reducere a calitatii... reducerea calitatii va duce la scaderea ratingului, scaderea ratingului va duce la o scadere a publicitatii si in cele din urma la falimentul tv-ului. eu nu cred ca reducerea cheltuielilor este cheia spre succes.
Ei lasa, ce "bosii" se uita la "Criza de ras" si se tin cu mainile de burti la auzul poantelor manelist-rasuflate!
Asta pana-si vor face propriul rialiti sou mancat'as! si vor incepe sa-l difuzeze...
Vacanta Mare csunt cei mai tari!!!
Trimiteți un comentariu