vineri, 31 iulie 2009

Autostrada Soarelui este blocată de la prima oră

Autostrada Soarelui Bucuresti-Constanta care duce spre litoralul romanesc este foarte aglomerata inca de la ora 6:30 vineri dimineata. Cozile se intind pe circa doi kilometri.
Pentru degajarea circulatiei, politia rutiera a deviat traficul din localitatile Fetesti si Drajna pe ruta Harsova - Constanta, informeaza Centrul Infotrafic.
Soferii sunt sfatuiti sa respecte indicatiile politistilor, sa mareasca distanta fata de masinile din fata si sa fie prudenti la volan.

nu neg criza economica. vad in jurul meu cum oamenii raman fara locuri de munca.... si cu toate astea exista si imense semne de intrebare. am vrut sa merg in we asta la mare... va imaginati ca nu am reusit sa gasesc cazare? miercuri am stat peste 2 ore formand sute de numere de telefon de la tot atatea pensiuni... totul era ocupat. criza pentru mine se traducea altfel: sosele goale, camere libere la mare sau la munte, plaja degajata. se pare ca nici criza nu mai e ce a fost :-)

14 comentarii:

Anonim spunea...

Tu chiar te incapatanezi sa te duci la amre la noi??! Foarte bine..:)

Stelian Muscalu spunea...

avand in vedere ca e vb doar de we :-)

good girl spunea...

mai bine plecai la vecinii nostri bulgari si alegeai alta ruta. ieseai si mai ieftin probabil.

Little Miss Sunset spunea...

imi iau elicopter si il inchiriez. te intereseaza?

Anonim spunea...

@ Un Om

I incearca tu o iesire prin Giurgiu - Shumen - Varna si sa vezi ca faci mai putn decat pe Autostrada Soarelui

Dili spunea...

Lasa nu te mai du we asta ca ai avut ce murdar e la mal... si daca vrei cazare stiu eu un bloc langa Prichindel la Neptun :D

Dili spunea...

* ai vazut am vrut sa zic, nu ai avut....

Georgi spunea...

haha, si aicic aratau o plaja aproape goala, cu comentariul ca vezi Doamne criza a afectat plaja..;dar au uitat sa spuna ce vreme de kaka a fost in toata vara asta, cu temperaturi de 1(-1è grade, cu vant de ne-amplictisit, si cu apa rece ca gheata in marea nordului; deci....ce sa fac pe plaja, sa inghet si sa ma imbolnavesc?Lumea aici nu se duce la plaja din cauza vremii, nu din cauza vremurilor :) dar un reporter cam prostut, hai sa dea si el cu criza...:)

Georgi spunea...

scuze temperaturile erau de 15-17 grade...:)

R spunea...

am stat o saptamana intr-o vila la iesirea din Eforie Nord catre Constanta. fain.

cam departe plaja amenajata si sursele de mancare.

dar plaja neamenajata, pietre, scoici si liniste - asta daca nu iei in calcul galagia facuta de doi copii nazbatiosi si un caine.

Stelian Muscalu spunea...

gg - ori o iau pe la Giurgiu si platesc podul... si bat drumul prin Bulgaria pana la litoral printre radarele bulgarilor, ori ca stau ore intregi pana ajung la vama veche tot aia e

joker - o sa incerc si varianta asta ... desi sunt sceptic

dili - deja am renuntat la idee. mi-am propus sa vad ice age 3 la un cinema 3D

georgi - la noi este nenorocire

rux - poate fi o optiune pe viitor

Sanda spunea...

Tocmai am primit un telefon de la o prietena care a plecat AZI la 8:30 si a ajuns la 11:00.

Au mers si cu 160 km/h. Autostrada e pustie.

Ori au filmat un dop pe undeva ori chiar o fi fost aglomerat la 6:30 cum aratau la stiri.

Eu oricum nu mai cred ce zic ei la TV. Si despre bd Timisoara ziceau ca e blocat mai ieri si totusi am ajuns ca vantul la Romana...

Se simte ca e lumea in concediu!

Stelian Muscalu spunea...

sanda - sa fie astia atat de retarzi?

Sanda spunea...

Nu m-as grabi sa-i judec - poate chiar conteaza diferenta dintre ora reportajului si cea la care umblam noi.

Pe de alta parte nu m-ar mira...