joi, 2 iulie 2009

MICHEL JACKSON TRĂIEŞTE


pe mine sincer să fiu poveştile astea create de conspiraţionişti de cele mai multe ori mă amuză. De mic am fost un fan Elvis, aşa că mi-a plăcut să cred că Elvis de fapt nu este mort şi că trăeşte sub o altă identitate. Acum însă, ceva mai matur... îmi vine greu să cred că toată poveste asta cu moartea lui MJ este doar un spectacol prost. Conspiraţioniştii au deja 2 teorii interesante
1 - Succesul uriaş de care s-a bucurat Michael Jackson a devenit la scurt timp o povară pentru artist, consumându-l şi determinându- l să apeleze la tot felul de deghizări, pentru ca în cele din urmă să-şi însceneze moartea. Deseori, el era văzut în public cu o mască pe faţă. Mulţi internauţi au scris că Michael a fugit şi trăieşte liniştit pe o insulă exotică, sub o altă identitate. Asta ar fi teoria pozitivă pentru fani. Ce vor ei să creadă. Mai există o poveste cel puţin bizară care ne spune ca de fapt MJ a murit cu mult timp in urma:
2 - În urmă cu patru ani, pe site-ul The Onion circulau informaţii potrivit cărora trupul lui Michael a fost descoperit descompus, la ferma sa din Neverland, iar o sosie i-ar fi luat locul. Astfel, scopul decesului ar fi acela de a-l “scoate la pensie” pe impostor, pentru ca lumea să nu afle că, de fapt, dublura lui Michael nu ştie să cânte.
Voi ce ziceti?

8 comentarii:

Doar Libertate spunea...

Nu cred ca pot risca asa de mulkt. Ar fi cea mai urata chestie de pe pamant

Stelian Muscalu spunea...

yoda - asa spun si eu

Anonim spunea...

SF, SF, SF....stiu ca uneori e greu de acceptat adevarul dar hai sa fim realisti. E si el un muritor chiar daca va ramane nemuritor prin ceea ce a lasat in urma.

malina spunea...

eu cred ca deja toata povestea s-a transformat intr-un circ imens din care se urmareste un profit la fel de mare...

Stelian Muscalu spunea...

april - subscriu

malina - nu se poate adavar mai mare

Anonim spunea...

Daca se intampla pe vremea lui Elvis, parca as mai crede, dar acum cu atatea teste ADN...

eSorin spunea...

sa traiasca ca doar nu traieste pe banii mei

Anonim spunea...

va spun eu adevarul,Michael Jackson a murit pe 25 iunie in urma unui stop cardiac si nu mai visati voi asa mult.RIP THE KING