joi, 30 iulie 2009

Revista presei a ieşit din grila Antenei 3


Gardianu - Jurnalistul Radu Cazan, una dintre cele mai cunoscute voci din mass-media si realizatorul emisiunii “Revista presei” de la Antena 3, a parasit de curånd postul de televiziune, dupa ce contractul sau a expirat si nu a mai fost reinnoit. Directorul general al Antenei 3, Sorin Oancea, nu i-a oferit prea multe explicatii ziaristului, ci s-a rezumat la a-i spune ca emisiunea iese din grila. Radu Cazan ne-a confirmat plecarea din trustul Intact, adaugånd ca a avut o colaborare armonioasa cu Antena 3 si ca nu isi explica eliminarea din grila a “Revistei presei” decåt ca o masura a trustului pe vreme de criza. Momentan, Cazan se afla in negocieri in ce priveste vånzarea unor proiecte proprii, axate tot pe analiza media si politica.
doar cand aud cate o veste de genul asta revin cu picioarele pe pamant si spun ca traim vremuri de criză

6 comentarii:

Darael spunea...

Si era o emisiune bine facuta.
Dar (este evident ca) tendinta Antenelor este sa devina tembeliziune otv-ista, asa ca o sa mai fie si alte hotarari asemanatoare.

Eu simt ca si emisiunea voastra nu e pe placul celor de sus; da, pe multi i-ati deranjat si EI nu uita usor.

Nici eu nu uit ce pot sa vad pe antene sau protv sau alte posturi locale, de aceea nici nu le accesez - prefer sa ma uit pe Discovery si National Geographic.

Stelian Muscalu spunea...

dara - este discutabil. eu cred ca emisiunea noastra place... si am senzatia ca place tocmai pnetru ca deranjeaza. acum ce sa zic senzatiile noastre difera. sper ca tu sa te inseli si eu sa am dreptate. nu de alta dar peste 2 saptamani intru in concediu si mi-ar placea sa stiu ca pe 1 septembrie ma intorc tot aici :-)

good girl spunea...

Mie una o sa imi lipseasca acest domn si vocea lui. Emisiunea era ok... pacat...

Anonim spunea...

Breee nu vinde nu prinde nici o grila de programe.Poa' sa fie Nea Cazan " cel mai baiat bun"

Doar Libertate spunea...

Cu tot respectul pentru vocea inconfundabila a lui nea Cazan, dar n-am urmarit aceasta revista a presei, nu preindeam nimic din ce spunea.

MARIA spunea...

Fara comentarii. La noi totul e anapoda.De ce nu ma mai mira nimic ?