miercuri, 15 iulie 2009

Cum a ajuns Plăcintă ministru

Modul în care s-au petrecut lucrurile în ultima perioadă ne demonstrează că trăim în secolul vitezei. Însă mi-a trecut o ideea prin cap care-mi spune că aparatul politic funcţionează de minune. Adică demit un ministru şi într-o oră deja am un altul uns la Cotroceni. Fantastic de repede. Cum a căzut plăcinta asta pe ministerul tineretului? Iată aici o parte dintr-un articol din Libertatea scris în urmă cu doar 2 luni

“M-am gândit că bărbaţii din Parlament ar putea să poarte costume făcute la fabrica noastră, aşa că în urmă cu câteva luni le-am adus câteva mostre. Au fost încântaţi de calitatea croielii şi a materialelor, fapt pentru care şi-au comandat costume. Ca să fie deosebite le-am şi personalizat, aşa că fiecare posesor de costum are trecut numele pe el. Mi-aş dori să-i fac şi preşedintelui Băsescu haine” declara doamna Plăcintă în urmă cu ceva timp.

Vorba unui personaj destul de cunoscut... există o explicaţie :-)

3 comentarii:

Petrisor spunea...

Cum a ajuns Placinta ministru? Ca o clatita, zic eu :)

Darael spunea...

"Schimbarea regilor, bucuria nebunilor" ziceau cei din vechime.

Asa si noi acum putem spune "schimbarea ministrilor, bucuria nebunilor".... pentru ca este evident ca sistemul este identic, doar un personaj s-a schimbat cu altul.

Oameni buni, INCA mai puteti sa plecati. INCA mai aveti sanse sa va "realizati" dincolo.

Stelian Muscalu spunea...

petrisor - eu spun ca mai degraba cu o textila

dara - ar fi fost si asta o varianta acum 10 ani