sâmbătă, 18 iulie 2009

1/zi



sa ne racorim putin

5 comentarii:

Darael spunea...

Ooooo, ce frumos, un dus natural.

good girl spunea...

Mi-e dor de munte! Acum as pleca! Am citit tot ce a scris Dili - si sa ma scuze Stelian ca ma folosesc de prilej ca sa spun ca din pacate nu pot sa comentez pe blogul ei.
Mi-e dor de muntii nostri, de linistea lor, de locul unde m-am dus mereu cu o ciocolata in buzunar si cu o bere in rucsac, ca sa iau hotarari importante. Mi-e dor de oamenii care iau ambalajele si cara in rucsac pana la cosul de gunoi din gara. Mi-e dor de tara asta frumoasa pe care toata lumea o arata cu degetul uitand ca e locuita din pacate...
Daca nu ne respectam muntii, sa nu ne miram ca nici ei nu ne mai respecta.

Darael spunea...

@ good girl - nu ne mai respectam parintii, familia, copiii, vecinii sau cunoscutii.

Nu ne mai respectam nici macar pe noi. Si tu astepti sa respectam natura, lumea intreaga ? Cat de visatoare esti !

Stelian Muscalu spunea...

dara - usor cam prea rece :-)

gg - visam cu ochii deschisi

dara - nu mai exista niciun fekl de respect. nu mai exista valori... nu mai exista nimic

Dili spunea...

Frumos, racoros si zgomotos :-)
Fata buna, ma bucur ca ai citit, speram ca vin cu alte persepctive ale Fagarasilor dar acum nu ne-au vrut. Nu stiu cum pot fi altii atat de fara bun simt, noi la plecare ne separam pungi in buzunarul urcsacului pentru gunoaie, cateodata ajungem jos de pe munte cu mizerii multe fiindca ne e mila sa le lasam si la gropile de gunoi de la cabane. In schimb altora nu le e jena sa le arunce si prin refugii, unde dorm oameni.
Exact ce-a zis Darael vroiam sa spun, nu mai stim sa ne respectam nici pe noi insine. Aleluia.