joi, 23 iulie 2009

1 banc pe zi

de azi fotografia 1/zi nu mai este singură. Îmi propun într-o lume crispată, încrâncenată, disperată să-mi şi să vă descreţesc frunţile în fiecare zi cu un banc.


Un tip intră într-un bar şi zice:
- Şase whiskiuri duble.
La care, barmanul:
- Trebuie că ai avut o zi grea.
- Da, tocmai am aflat că fratele meu mai mare e homosexual.
A doua zi, acelaşi tip intră în acelaşi bar şi cere aceleaşi băuturi.
Barmanul întreabă acelaşi lucru şi tipul răspunde:
- Da, tocmai am aflat că şi fratele meu mai mic e homosexual.
A trei zi scena se repetă.
Barmanul zice:
- La dracu! A mai rămas cineva în familia ta căruia să-i placă femeile?
- Da, nevastă-mea!

6 comentarii:

Darael spunea...

Sa bem pentru asta !

Stelian Muscalu spunea...

:-)) eu sunt in fata cu un sirop de mure si o apa bucovina ... ambele sticle aburite :-)

Dili spunea...

Ha, misto familie!

PS: alcoolul il pastrezi pt maine dupa emisiune? :D

Stelian Muscalu spunea...

:-) the day after tomorow :-)... sambata

Dili spunea...

Au, la mine era weekend deja.

Anonim spunea...

haha, doar sase? eh, duble, dar tot sase sunt....cu asa familie poti da in coma alcoolica :))