vineri, 3 iulie 2009

A început războiul în PD-L

ce-mi place cum îi văd pe minunaţii noştri politicieni cum acţionează ei precum carnasierii. Işi înfig colţii unii în fundul celorlaţi şi rup hălci de buci cu care vin la tv să se laude. Dincolo de acest spectacolo "sângeros" în acest moment mai am un singur dubiu... nu dacă va fi schimbată această duduie din care se revarsă nesimţirea, ci când se va întâmpla acest lucru. Suntem pe 3 iulie... eu îi mai dau 3 saptamani... pana la inceput de august

4 comentarii:

Petrisor spunea...

Ah ce-mi place, sper sa-si sparga capetele intre ei.

Anonim spunea...

...poate se mai imputineaza :P

malina spunea...

duduia=elena basescu? mai tineti minte cand am zis ca nu are cum sa iasa iar dumneavoasta mi-ati raspuns ca sigur iese europarlamentara? e ca si cand l-as lua pe nea ionel, vecinul bunicii mele si l-as pune in fruntea unui stat...e totusi vorba de un stat din mileniul 3. cum poate sa-l conduca o fufa? oricum, toate ca toate dar a facut-o maruta de tot rahatul :))

Ioana Gînju spunea...

nu pica, fetele(Elena mica, elena mare si asta) au si alt 'rol'...