vineri, 3 iulie 2009

FOTO - Dacia SUV

Libertatea a aparut cu fotografiile astea



daca imaginile par credibile... cand vorbesc despre preturi, baietii de la Libertatea, am senzatia ca nu prea au habar pe ce lume traiesc. Ei spun ca pretul unei Dacii Suv ar putea sa fie intre 10 si 15 mii de euro. Iar eu spun ca astazi pretul un logan MCV este de aproape 13.000 de euro. Asa ca suv-ul nu are cum sa fie sub 15.000 varianta de baza (eventual fara bricheta asa cum ne-au obishnuit taranii de la Dacia) si pretul va ajunge probabil undeva la peste 20.000 pentru o varianta decenta.

10 comentarii:

Doar Libertate spunea...

Chiar nu arată deloc rău.

Darael spunea...

Au dreptate cei de la Libertatea - in fond, ei au spus cat valoreaza un suv de la dacia - cel mult 13 K (dacia si suv scris intentionat cu litere mici).

Dili spunea...

- tie-ti trebuie o joarda in cui pt a-ti aminti sa nu mai faci preziceri din astea dezavantajoase pentru noi. Eu zic ca 17-18000 ar fi fost pretul intr-o perioada normala, dar in penuria asta de orice licitez pt un 14mii. Draguta masinuta.

Stelian Muscalu spunea...

yoda - asta ma gandeam si eu

dara - stai un pic ... aici nu vorbim de pretul corect. asa nici loganul nu valoreaza mai mult de 5000...dar se vinde cu 10 mii de euro

dili - daca e scoasa la 14.000 si are un consum de pana la 10% imi cumpar si eu una... dar iti spun ca nu va fi cazul

Anonim spunea...

Pai sursele Libertatii sunt orale d-aia scriu aiurelile alea

Anonim spunea...

sa ne gandom putin cine vor fi cumparatorii: cei care au acum masini de 20k+? nu. vor fi cei care pe vremuri isi luau aro ca sa care pepeni. si atunci pretul va trebui sa fie corelat si cu cererea intr-un fel sau altul, nu?

malina spunea...

asta e dacie de-a noastra? arata foarte tare, e fffff frumoasa. daca as vedea-o pe strada as putea jura ca e nascuta undeva prin germania sau japonia...[exceptand cunostintele mele limitate in materie de automobile]

Anonim spunea...

...si cum ambalajul vinde marfa...

Eu una nu mai vreau in veci Dacie.

stelian spunea...

anonim - tu vb despre o piata logica... ti se pare ca in Ro se intampla ceva logic?

Anonim spunea...

... sau sa vanda preponderent afara, unde numele dacia nu inseamna aproape nimic.