joi, 23 aprilie 2009

Un eşec previzibil - GSP TV




Experimentul GSP Tv este la un pas de faliment. La mijlocul lui mai se vor purta discutiile finale in acest sens, televiziunea urmand probabil sa emita pana la finalul campionatului.

de ce oare am avut senzaţia. încă de la lansare, că acest post nu o să ajungă să împlinească nici măcar 1 an. Ei iată că există o eroare de doar câteva luni... însă sfârşitul a fost previzibil...de ce? din cauza salariilor astronomice pe care le-au primit angajaţii de acolo? din cauza faptului că postul respectiv nu era recepţionat decât de o parte, foarte mică, a populaţiei, lipsa unei strategii de programe... motivele sunt multe... deznodământul e unul... trist din păcate.

15 comentarii:

Doar Libertate spunea...

din pacate: cineva din INTACT trebuie dat afara.

Stelian Muscalu spunea...

pot sa te intreb cine?

Anonim spunea...

Eu m-as lega totusi si de o chestiune strict tehnica.Lungimea de banda in care emite GSP, si care posteaza canalul la mama dracu'. Nu multa lumea sta sa-si aranjeze canalele acasa.Le lasa la rand cum vin. Pana sa ajungi la canalul 30 te plictisesti si o iei de la inceput. N-ai audient=n-ai publicitate= mori

Stelian Muscalu spunea...

joker - o logica de bun simt

Doar Libertate spunea...

@Stelian: iti spun eu, nu aici si nu acum -:))

Anonim spunea...

Mai exista la noi si alte sporturi in afara de fotbal care asteapta sa iasa la lumina zilei sa fie promovate !!
daca tot au luat initial licenta sub numele arennatv ..apoi sa lase naibii fotbalul si sa se ocupe si de altele

Stelian Muscalu spunea...

total in asentimentul tau anonimule - mi-ar placea sa vad schi, volei, polo... si sa ne mai lase figurantii din fotbal

Anonim spunea...

Dupa News FM cade si GSP TV. Doua esecuri pentru Intact in doar 2 ani. Oare pe cand gata si cu Antena3 si ne cautam de lucru, colegilor? :)

Stelian Muscalu spunea...

nuuuu. antena 3 nu pica. cel putin nu acum. inca aduce bani... si asta este stiut deja. gsp-ul era o gaura neagra. era intru cu totul alta situatie. news fm... iarasi nu audienta, nu reclama... atunci cum sa mearga. logica e simpla. ai audienta, ai reclama = mergi mai departe, nu le ai PA.

Otilia spunea...

Vai ce ma bucur sa aud asta!!!! Eu sunt microbista si nu am putut sa vad niciun meci de fotbal ca nu prind acasa GSP. M-am uitat si eu, de cateva ori, la GSP, la cateva asa-zise talk show-uri si am adormit de fiecare data. Asa de interesante erau :))

Anonim spunea...

@Anonom: Antena 3 sa pice? Sa fim seriosi, Antena 3 e aducatoare de bani, sa nu uitam ca in prime-time produce niste auidiente destul de bune ptr o televiziuune de stiri, si plus de asta mai depaseste si televiziuni generaliste cat de cat maricele.

Coana Zoitzica spunea...

fara suparare ca-s ai tai, dar cine naiba ia licenta si face gsp si gsp2? adica unu prost nu e suficient, trebuie 2?
news fm era chiar bun, si nu audienta lipsea, ci publicitatea agresiva, gen radio zu (daca ar scapa de cei 2 poate ar creste un pic audienta).
stii ce nu inteleg eu la intact? inainte de a lansa n posturi gen euforia, 14 antene si 10 gsp-uri, si sa se chinuie sa copieze, ar trebui sa aduca oameni buni, nu jurnalisti, ci pr si marketing.
jurnalistii sunt buni, mult mai buni decat la altii, dar la pr ...groaznic. uita-te la kanal d unde a ajuns cu pr agresiv.

Stelian Muscalu spunea...

foarte bine surprins... pr nu este prost... si stii de ce... fiindca el lipseste cu desavarsire. reporter special, caz concret, nu are niciun fel de promovare... nicaieri, nicio revista, niciun banner...nimic... pr=0

Darael spunea...

Ia auzi la el, cica nu are promovare :D
Pai noi ce facem cand ne spui de emisiune ? Fuga fuga sa punem videoclipul...

Stiu, te refereai la reclama facuta de trust prin mass media.

Pe vremuri mai era cate un clip macar pe antena sa ne aduca aminte de emisiune; acum nu mai este nici acel lucru (sau eu nu l-am vazut pana acum).

2 probleme a acut (si mai are) GSP: lipsa acoperirii globale; daca nu ai RDS, adio campionat. Si axarea pe fotbal. Uite, eu NU ma uit la fotbal decat la cel din cupele europene (si nici la toate de acolo). In schimb, ma uit la tenis, judo, volei, atletism...

Spune repede, cine e pe primul loc in campionatul national de volei masculin.

Ups, nu stii ?
Nici eu nu stiu decat daca urmaresc pe net cu Sf. Google. La antene si la televiziunile din Romania voleiul nu exista.

Doamne fereste ca o echipa de volei sa ajunga undeva in cupele europene sau sa luam medalia de aur la Olimpiada. Mama, ce de interviuri o sa fie cu toti atunci ! Si cati fani ai voleiului vor apare subit inre ziaristi.

Sper ca ai prins ideea.
NU toti romanii vor fotbal. Vem si altceva. Atunci, de ce sa caut GPS la tembelizor si sa nu ma uit la eurosport 2 ?

Obs finala: orice discutie e inutila. NU se va schimba nimic in politica trustului. Sefii (inca) au impresia ca afacerea merge.

Good girl spunea...

Eu am alta intrebare, fiecare cu ce-l doare... Ce se intampla cu aceste licente? Vine campania electorala, mai e nevoie de posturi TV pentru a-l pupa in c*r pe distinsul conducator? Ridica cineva aceste licente?