marți, 28 aprilie 2009

1/zi



Gradina Botanica din Cluj

9 comentarii:

Anonim spunea...

unde esti tu studentie....cu aceste poze din gradina botanica din cluj imi aduci aminte de o perioada foarte frumoasa, multumesc.

Anonim spunea...

te-am zarit printre copaci :))

MedeeaS spunea...

poza ta imi aminteste de un film foarte bun corean, regizat de Kim Ki Duk - Primavara, vara, toamna, iarna.. iar primavara. cine-ar fi zis ca poza e facuta in Cluj?

Darael spunea...

Parca este poza din extremul orient, Vietnam sau Japonia. Doar arborii sunt un pic prea "incarcati" pentru acea zona a lumii.

In sfarsit, ai reusit sa ma provoci sa visez; nu e putin lucru.

Ramona spunea...

Salut! Am citit postarile tale referitoare la cota redusa de tva5%! Te rog imi trimiti si mie un mail cu raspunsul primit de la MF si sa imi spui cui te-ai adresat pentru primirea acestui raspuns. Ms mult!
mail: cont_ramona@yahoo.com

nina spunea...

Acolo vreaaaaau eu sa traiesc....

Stelian Muscalu spunea...

april - sa inteleg ca esti din Cj?
joker - inseamna ca nu erau f desi :-))
medeea - poate am sa reusesc sa vad si eu acel film. ma bucur ca ai ramas fidela acestei rubrici
darael - ma bucur sa vad ca o fotografie facuta de mine starneste astfel de emotii
nina - dar acolo nu este tara ta ... ca sa continui eu versurile :-)

Dili spunea...

Ce incarcatura confera pata rosie de culoare... tare frumos si linistitor! A propos, tocmai vazusem niste fotografii din Gradina Botanica din Iasi, erau o minunatie de lalele olandeze, imi pare rau ca n-am avut timp sa ajung si acolo....

Anonim spunea...

UN OM, nu sunt din Cj am facut doar facultatea acolo, dar a ramas orasul meu de suflet.