miercuri, 29 aprilie 2009

Avem selecţioner - Lucescu la Naţională


Răzvan Lucescu, actualul tehnician de la FC Braşov, va fi validat azi de Comitetul Executiv al FRF ca selecţioner. Şedinţa, formală, este programată azi, de la ora 11.00. Dacă nu apare vreo surpriză uriaşă, Luce junior va susţine mâine prima conferinţă de presă în noua sa calitate. Răzvan va semna un contract valabil până în 2012, cu salariu de 250.000 de euro şi obiectiv calificarea la CE din Polonia şi Ucraina, din acelaşi an. Lucescu va lucra cu secunzii lui Piţi, Ştefan Iovan, Dan Apolzan şi Gabi Boldici, şi cu preparatorul fizic Diego Longo.

Băiatul ăsta chiar îmi place. Pare unul dintre puţinii oameni din fotbal care au bun simţ, care sunt la locul lor şi care sunt interesaţi şi de meseria lor nu numai de piţipoance. Eu îi acord încredere 100 la 100. De cealaltă parte nesimţitul de Piţi nu vrea să renunţe.

Victor Piţurcă a anunţat că nu vrea să semneze rezilierea contractului în condiţiile propuse de FRF: “Eu nu am încheiat socotelile. Sunt încă la naţională”. Piţi cere 500.000 € despăgubiri, FRF îi dă 250.000 €.

vă imaginaţi cât trebuie să fi de nesimţit ca să ai aşa nişte pretenţii? eu cred că aş fi căutat uşa din spate a fotbalului românesc aş fi ieşit pe acolo în vârful degetelor şi aş fi dispărut odată pentru totdeauna din această meserie în care m-am dovedit a fi incompetent.

7 comentarii:

Dili spunea...

Cum, nici acum nu-nchide ciocu'??? Dupa ce ca lua un salariu incomensurabil fata de cat va lua Lucescu, daca nimeni nu-l vrea el tot are tupeu? Mare-i gradina cu fuduli....

Stelian Muscalu spunea...

dili - este incredibil ce se intampla. este incredibil cat de nesimtiti pot fi unii

Anonim spunea...

Habemus Papam ...adica antrenor :). Mai desi e rapidist ii acord si eu incredere.

Good girl spunea...

Cum adica, desi e rapidist? Ai ceva cu Rapidul?
Lasand gluma la o parte, Lucescu junior are bun simt si asta ma face sa cred ca va reusi sa se faca respectat. Sunt sigura ca se va descurca mai mult decat onorabil.
Cat despre nesimtitul de Piturca, ce ar mai fi de spus? Pierdem vremea inutil discutand despre caracterul lui infect. Si in general, despre morti numai bine.

Anonim spunea...

@ Good Girl

Da bre am! Sunt stelist si dpdv al sportuluii si al spiritului pe care acesta il impune am cu toate celelate echipe.Competita nu spune sa-ti iubesti adversarul.
Crede-ma ca si eu vreau ca omu' asta a faca performana, pt ca o merita.Pt asta pot trece si peste faptul ca este rapidist

Stelian Muscalu spunea...

joker - eu nici nu ma uit la chestia asta ci doar la calitatea umana... pe care se pare ca baiatul asta o are
good girl - subscriu

nina spunea...

@Jokerstyle - ai nimerit nasol aici intre rapidisti.
Si mie imi place de Lucescu junior. Spre sa faca treaba buna la nationala. Cat despre Piturca, probabil el isi da seama ca n-o sa mai antreneze nimic prea curand si din cauza asta trage cu dintii de banii de la FRF.