joi, 9 aprilie 2009

Incompetenţa are un preţ - 250 000 de euro

Comitetul Executiv al FRF a hotarat, joi, sa intrerupa colaborarea cu selectionerul Victor Piturca, acesta fiind demis in urma parcursului slab al echipei nationale a Romaniei (tricolorii au doar 4 puncte din 5 partide disputate in preliminariile pentru Cupa Mondiala). Momentan, forul condus de Mircea Sandu negociaza termenii in care fostul selectioner va parasi banca tehnica a primei reprezentative, 250.000 de euro fiind suma pe care FRF-ul i-o propune lui Piturca pentru rezilierea angajamentului

pe asta eu nu o mai înţeleg. faci echipa varză şi mai primeşti şi 250 000 de euro ca să pleci? păi nu era mai normal să se întâmple invers. Băiatul ăsta nu ar fi trebuit penalizat cu 250 000 de euro pentru dezastru de la naţională?

6 comentarii:

Anonim spunea...

Piti a fost smecher cand si pus clauzele in contract. Ciunga-n par are FRF-ul.Barbugiu' si-a vazut interesul

mutulik spunea...

nuuuu, stelian!
FRF nu plateste cu 250.ooo incompetenta lui Piti ci pe cea a functionarilor din FRF.
Si nu asta e pretul corect!
Sa zicem ca asta e prima rata. Nu stim pe cati ani e imprumutul cu increderea noastra, dar cu siguranta e doar prima rata!

adimanu spunea...

daca stau bine sa ma gindesc, cred ca o sa-mi caut si eu un job in sfera asta a incompetentei ca vad ca tare bine se plateste ..... asa ca fug sa stau la coada ca tare multi sunt in fata mea

mutulik spunea...

vezi ca-i coada pana la Ploiesti

adimanu spunea...

daca e doar pina la ploiesti, atunci ma "grabesc" incet :)))

Unknown spunea...

eu o situatie interesanta ... conform clauzelor se pare ca frf poate rezilia contractul fara plata unor penalitati in masura in care sunt compromise din punct de vedere matematic sansele de calificare.
aritmetica arata ca am putea teoretic sa calificam, asa ca ...
dak tot vorbim de matematica, ar fi trebuit avut in vedere si un calcul al probabilitatilor ca Romania sa nu mai piarda nici un meci de acum in colo.