joi, 16 aprilie 2009

Ministru de finanţe - un cretin patentat

Eu unul sunt extrem de revoltat. Am incercat sa stau in afara prostiilor debitate de aceasta monstruozitate denumite metaforic minustru de finanţe. Insa imi este f greu. Nemanifestandu-ma imi fac rau singur. Asa ca astazi mi-am propus sa explodez. Prietenul lui Videanu, bomba financiara a Romaniei, cretinică Pogea a introdus impozitul forfetar. Ceea ce va spun acum e doar o paranteza a subiectului pe care vreau sa-l dezvolt. Prin urmare ce spune acest impozit... ai, n-ai, dai... vorba lu' Costica Tanase. Mister inginerul p....i in mijlocul naturii ne spune ca toate firmele din piata au profit dar nu vor sa plateasca. Pai mai barbugiule, lucrurile nu stau chiar asa. Spre exemplu am 2 prieteni care au o firma de publicitatea. De la inceputul anului merg pe minus, insa ca sa nu dea oamenii afara, vreo 20 la numar, s-au hotarat sa accepte situatie in speranta ca va trece si situatia asta de criza. Deschid o alta paranteza, atat timp cat o sa fim guvernati de alde Pogea never ever nu o sa mai cunoastem perioade de normalitate... asta este ghinionul nostru. Bun, revenind. Acum prietenii despre care va vorbeam pe langa faptul ca merg pe pierdere, in urma deciziei fatata de mintea creata a ministrului de finante trebuie sa mai plateasca si catre stat 2200 de lei. Bun inchid si prima paranteza si trecem la subiectul propriuzis. Subminarea economiei na'ionale prin influen'area negativa a cursului valutar. Stiu ca suna pompos dar este f adevarat. Imediat vin cu demonstratia. Ipoteza este urmatoarea. In tara asta exista 4 oameni care pot influenta cursul valutar. Guvernatorul BNR, presedintele Ro, primul ministrul si evident ministrul finantelor. Pai haideti sa vedem cum reactioneaza idiotul asta patentat avand o asemenea putere.

Ministrul Finantelor, Gheorghe Pogea, a declarat marti ca rectificarea bugetara a fost fundamentata pe un curs mediu pentru 2009 de 4,3 lei/euro, avand in vedere o contractie economica de 4% si un deficit bugetar de 4,6%, la un PIB estimat la 531,25 miliarde lei (123,5 miliarde euro, la noul curs mediu estimat).

O sa-mi spuneti bun si ce-i cu asta. Pai este haideti sa vedem cum arata graficul pietei de schimb valutar marti si cum arata el azi.



in conditiile astea va intreb ce merita mucea pogea asta. Pai eu vad o singura solutie, luat de acasa, evident cu mascati si bagat intr-o temnita adanca si racoroasa de unde sa nu mai iasa.... fiindca daca se intampla sa iasa asta recidiveaza. Nu stiu daca va amintiti dar baiatul asta a fost vicepremier. In perioada aia a incurcat toate itele guvernului de au fost aia nevoiti sa renunte la serviciile lui de retard ce era. Acum l-au pus la finante ... ca sa falimenteze tara asta, stau si ma intreb ce urmeaza.


UPDATE - cursul a ajuns la 4.2 lei

7 comentarii:

adimanu spunea...

usurel, nu te enerva ca-ti curge singe din nas!
cit de curind o sa incepem sa ne interesam de contoare pt aer si de asemenea cam cit va costa un metru cub de aer, caci cu astia nu se stie niciodata!
aceasta masura a ilustrului, magnificului, the only one "ministru" nu va face decit sa incurajeze economia subterana
bravo baieti, tineti-o tot asa. cu voi la cirma tarii ma simt in siguranta si pot spune cu tarie si incredere ca viitorul suna bine
hai sictir, ai dracului sa fiti!

Anonim spunea...

Macar de-ar fi impozitat profitul cu un impozit forfetar. Cifra de afaceri nu are nici o importanta in acest caz. Poti acvea cifra de afaceri dar si cheltuieli pe masura.Rezulta profit mic.

Coana Zoitzica spunea...

domnu stelian, linistiti-va.
este posibil ca acest ministru sa fie mai cretin decat vosganian, care se juca cu taxa de poluare. din impozitarea asta, eu trag concluzia ca firmele lor vor merge pe profit, dar vor plati pe ca. ma apuc de citit legea acum.

Stelian Muscalu spunea...

adimanu - frate asta merita inchis... deci nu inlocuit din functie sau mai stiu eu ce poveste de genul asta... ci inchis.
joker - pentru chestia asta trebuie sa ai un minim de cunostinte economice. mucea pogea e inginer... si inca unul prost
little miss - e posibil? in mod cert este mai cretin decat vosganian... stau si ma intreb cum o sa arate ministrul care vine dupa pogea... un adevarat cosmar...ce sa mai

Coana Zoitzica spunea...

pai sa ne gandim cine ar putea fi ministru ca daianu se exclude, tanasescu iar, popescu ionut iar, mugurel nici vorba, ramane eba?

Dili spunea...

Exact ce zicea Joker n-am priceput nici eu, chiar nu tre sa ai cunostinte economice ca sa-ti dai seama ca o baza de impozitare tre' sa depinda de mult mai multi factori pt a fi si justa, CA e doar CA si atat. Chiar nu pot sa cred, doar la noi e posibil ca zece intelepti sa nu vada ce-i poate pielea unui nebun, iar acesta sa-si comita idioteniile in voie.
Miss, EBA e parfum de violete, poate-ar avea macar inteligenta de a intreba un umil economist inainte de-asa o gafa.

Darael spunea...

Mie imi place acest domn.
Daca pana acum mai trageam de firma, saptamana asta m-am interesat cum sa o inchid si dupa Paste ma duc si demarez actiunea.

Si iata cum aistia nu o sa mai ia bani de pe mine ! Nici un leut.

PS> Doar eu cunosc vreo 20-30 oameni care o sa inchida tot, unii 2 sau 3 firme. La un calcul aproximativ, o sa ramana pe drumuri cam 60-100 oameni.
Tuturor le-am sugerat sa arunce cu oua in ministru cand il prind pe strada.

Aaaaa... si dupa ce nu va fi ministru va fi la fel de bine daca primeste un ou in cap !